۳ نفر از مفقودان سیل سوادکوه زنده پیدا شدند

کد خبر: 1299240

مدیرعامل هلال احمر مازندران:در حادثه سیل سوادکوه، ۵ مفقودی گزارش شده بود که در نتیجه جستجوها و پیگیری‌ها مشخص شد، ۳ نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند. جسد یکی از این مفقودان (خانم ۲۵ساله) نیز در مسیر رودخانه تلار کشف شد.

۳ نفر از مفقودان سیل سوادکوه زنده پیدا شدند

سوادکوه -مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در ساعت اولیه سیل در سوادکوه پنج نفر اعلام مفقودی شده بود، گفت: سه نفر از این افراد زنده پیدا شدند.

به گزارش مهر، غلامرضا فخاری افزود: یکی از این افراد یک سرباز و دو نفر دیگر نیز بومی منطقه بودند که در بیمارستان بستری شده بودند و اعلام کردند، چون شارژ گوشی تلفن آنان تمام شده بود به همین دلیل از دسترس خارج شده بودند.

وی ادامه داد: جسد یکی از مفقودان که یک خانم ۲۵ ساله بود در مسیر رودخانه تلار در قائمشهر کشف و از آب بیرون کشیده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یک دختر نوجوان اهل تهران نیز در این حادثه مفقود شده است که جستجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.

فخاری با بیان اینکه بیشترین مناطق آسیب دیده در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است افزود: بارندگی در چند نقطه از سوادکوه منجر به راه افتادن جریان‌های سیلابی شد و در منطقه طالع‌رودبار با ورود جریان شدید سیلاب واریزه‌ای جاده را بست و تعدادی از مسافران و خودروهای عبوری را با مشکل مواجه کرد.

وی با اشاره به اعزام ۳۲ تیم امدادی و ۱۷ تیم پشتیبان به منطقه گفت: امدادرسانی به ۲۵۷ نفر، اسکان اضطراری ۶۱ نفر، انتقال ۷ نفر به مرکز درمانی و تخلیه آب از ۳۹ واحد مسکونی از جمله خدمات ارائه شده به متاثرین از سیلاب در شهرستان سوادکوه و پل سفید بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها