واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده /۱۸ نفر مصدوم شدند

کد خبر: 1289561

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده آستانه اشرفیه گفت: این حادثه ۱۸ مصدوم داشته است.

واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده /۱۸ نفر مصدوم  شدند

 مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی آستانه اشرفیه گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌ بوس در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال) بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم دریارو اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۵ شب یکشنبه، انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در داخل نهر آب واقع در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال)، به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳مامور این سازمان همراه با یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، مجهز به ست امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام و ضمن تثبیت وضعیت خودرو و ایمن‌سازی محل، اقدام به خروج و نجات مصدومین حادثه کردند.

دریارو با بیان اینکه این حادثه بیش از ۱۰ مصدوم برجا گذاشت، گفت: مصدومین این حادثه به دلیل جراحت وارده، توسط سه دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه خودروی امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان به بیمارستان منتقل شده است

واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده آستانه اشرفیه گفت: این حادثه ۱۸ مصدوم داشته است.

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیرهنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجات گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصر کیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها