اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز 5 اردیبهشت | مدارس این استان ها امروز غیرحضوری شد

کد خبر: 1287433

مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای امروز غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس امروز 5 اردیبهشت | مدارس این استان ها امروز غیرحضوری شد

 مدیریت بحران استان یزد به دلیل شدت بارش‌های امروز، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد را برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت غیرحضوری و تعطیل اعلام کرد.

محمدعلی ملک‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد به ریاست استاندار دقایقی قبل برگزار شد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های باران، ستاد مدیریت بحران استان یزد تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان یزد برای چهارشنبه پنجم اردیبهشت را غیرحضوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میزان بارندگی در شهر یزد بسیار شدید بود و در بسیاری از خیابان‌ها ‌روان‌آب جاری شده و تیم‌های عملیاتی و اجرایی در حال ارائه خدمات برای رفع آب گرفتگی‌ها هستند.

در نقاط مختلف استان یزد هم شدت بارندگی سبب شد که سیلاب جاری شود به گونه‌ای که در بسیاری از مسیرهای روستایی، تردد با مشکل مواجه شد و برخی از مسیرها برای ساعاتی مسدود شدند./ تسنیم

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها