آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال

کد خبر: 1227725

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و افزود: در محور چالوس حد فاصل شهرستانک تا مرزن آباد و حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را تشریح کرد و گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده کمالشهر گزارش شده است.

برقی با اعلام محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد -کوهدشت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک و محور گرمی – بیله سوار محور مسدود شریانی است همچنین محور مسدود غیرشریانی نیز گیلانغرب – سومار گزارش شد.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور لاسم - ارجمند محور دارای انسداد فصلی است./ایرنا

 محور کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات شمال، گفت: محور کندوان درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر ارتفاعات کیاسر، گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان مه‌آلود است‌.

وی با بیان اینکه از لحاظ تردد ترافیکی روان در سطح محورهای شمال حاکم است، افزود: از لحاظ جوی هم در سطح محورها شاهد بارش پراکنده باران و لغزندگی مقطعی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از صبح امروز در محور هراز اجرا شده است.

جهان‌تاب درباره یک‌طرفه شدن محور کندوان، یادآور شد: اعمال این محدودیت منوط به شرایط جوی سطح محور است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی رانندگان از توقف و ترددهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها