وضعیت راه‌ها در روز پایانی تعطیلات

کد خبر: 1216624

تردد وسایل نقلیه از محور چالوس - مسیر جنوب به شمال - تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وضعیت راه‌ها در روز پایانی تعطیلات

پلیس راهور فراجا: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس - مسیر جنوب به شمال - تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در طول محور چالوس در مسیر شمال به جنوب، نیمه سنگین و در حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های پل دزدبن و انارک سنگین است.

هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی هستیم.

ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت – قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس – تهران سنگین است همچنین محدوده های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین – کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک در جاده‌های استان تهران سنگین و پرحجم است

جانشین پلیس راه فراجا گفت: تمام محورهای ورودی استان تهران از ترافیک پر حجم برخوردار است و لحظه به لحظه به حجم ترافیک افزوده می‌شود.

سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در بازگشت مسافران از تعطیلات عید فطر شاهد ترافیک پر حجم در محورهای شمالی به استان تهران و سایر استان‌های کشور هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در جاده ها اظهار داشت: در محور فیروز کوه شمال به جنوب، ترافیک پر حجم و روان و محور هراز در محدوده های بایجان، گزنک و لاسم، ترافیک به صورت مقطعی سنگین در طول محور پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: در آزاد راه قزوین- رشت، محدوده رودبار و منجیل ترافیک به صورت مقطعی سنگین در طول مسیر پر حجم و روان است.

محبی با اشاره به محدودیت اعمال شده در برخی از جاده ها اعلام کرد: در محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال از ساعت ۸ صبح امروز ،جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با اعمال محدودیت ترافیکی شمال به جنوب محور یکطرفه شده و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در محور هراز به منظور تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در تردد، محدودیت به صورت مقطعی اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، بیان کرد: به رانندگان توصیه می شود که درچنین شرایطی ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و رعایت فاصله اصولی با خودروی جلویی در کمال آرامش و با صبرو حوصله رانندگی کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

محبی از آمادگی ۱۰۰ در صدی ماموران پلیس راهور در طول جاده ها خبرداد و اظهار داشت:با توجه به تدابیر اندیشیده شده همکاران پلیس راهور در طی تمامی محورها مواصلاتی حضو فعال دارند و با توجه به تلاش مستمر آنها در هدایت ترافیک بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین ها هیچ گره ترافیکی در جاده های کشور وجود ندارد.

وی افزود: در بازگشت مسافران از سفرهای تعطیلات عید فطر ، ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور لحظه به لحظه سنگین تر می شود.

جانشین پلیس راه فراجا گفت: به رانندگان توصیه می شود که بازگشت خود را به تعویق بیندازند تا کمتر در ترافیک بمانند. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها