ترافیک پرحجم درجاده کرج - چالوس

کد خبر: 1181108

ترافیک پرحجم درجاده کرج - چالوس ترافیک پرحجم درجاده کرج - چالوس کرج -ایرنا - رییس پلیس راه البرز از ترافیک پرحجم در جاده کرج - چالوس و در محدوده این استان خبرداد و از مسافران خواست با احتیاط رانندگی کنند. سرهنگ‌ پیمان کرمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی و شمالی جاده کرج -چالوس از میدان امیرکبیر تا نوجان و درادامه در محدوده نساء تا شهرستانک پرحجم است. وی خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزاد راه تهران - کرج - قزوین عادی گزارش شده اما پیش بینی می شود از عصر امروز به بار ترافیکی آزادراه ها نیز افزوده شود. استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

ترافیک پرحجم درجاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز از ترافیک پرحجم در جاده کرج - چالوس و در محدوده این استان خبرداد و از مسافران خواست با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترافیک در خط جنوبی و شمالی جاده کرج -چالوس از میدان امیرکبیر تا نوجان و درادامه در محدوده نساء تا شهرستانک پرحجم است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی  آزاد راه تهران - کرج - قزوین عادی گزارش شده اما پیش بینی می شود از عصر امروز به بار ترافیکی آزادراه ها نیز افزوده شود.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد