واکنش پلیس به ریزش مرگبار بهمن در آزادراه تهران - شمال

کد خبر: 1123644

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وقوع بهمن در جاده چالوس که موجب جان باختن یک نفر شد توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش پلیس به ریزش مرگبار بهمن در آزادراه تهران - شمال

صبح امروز (۲۸/‌۱۰/‌۱۴۰۰) ‬ریزش بهمن در اتوبان تهران-شمال، محدود پیچ سرهنگ در دهانه جنوبی تونل البرز باعث مصدومیت ۴ نفر شد.

بنا بر اعلام عوامل اورژانس به دلیل شدت جراحات وارده یکی از مصدومان جان خود را از دست داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد این حادثه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از قبل پلیس پیش بینی ریزش بهمن در این جاده را داشته است و به همین دلیل جاده را بسته بود.

وی افزود: کانکس کارگران در این مسیر وجود داشته که متأسفانه در موقع ریزش بهمن کارگران هم در آن کانکس وجود داشتند و بنا بر اعلام عوامل اورژانس یک نفر از آنها جان خود را از دست داده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: اگر پلیس این جاده را نمی‌بست و اجازه تردد به مسافران می‌داد بدون شک برای افراد زیادی حادثه ایجاد می‌شد./مهر

 

کشته شدن یک کارگر آزادراه تهران-شمال در ریزش بهمن جاده چالوس

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از سقوط بهمن در محدوده قطعه دوم آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: با برخورد بهمن به کانکس‌های پروژه، متأسفانه یکی از کارگران فوت کرد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: در این حادثه سه کانکس به دلیل سرعت بهمن جابجا شده بود و این سه نفر که در یکی از کانکس‌ها حضور داشتند دچار حادثه شدند.

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته که بارش برف شروع شد جاده چالوس از ورودی کرج بسته شد تا شاهد حادثه برای مسافران عبوری نباشیم.

این مسئول گفت: در حال حاضر با توجه به آفتابی شدن هوا، احتمال جابجایی سنگ و ریزش بهمن در محورهای کوهستانی بسیار زیاد است و این مسیرها برای تردد خطرناک است. بنابراین از مردم می‌خواهیم فریب آفتابی بودن هوا را نخورند و برای تردد از محورهای کوهستانی ملاحظه این موارد را نیز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به جز حادثه ریزش بهمن در محدوده پروژه تهران-شمال، هیچ حادثه دیگری از جمله تصادف و یا در راه ماندن خودرو نداشته‌ایم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد