چالوس یک‌طرفه شد/تردد سنگین در هراز

کد خبر: 1064912

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: به دلیل حجم بالای ترافیک در محور چالوس - کرج برای تخلیه بار ترافیکی، این محور یک‌طرفه شد.

چالوس یک‌طرفه شد/تردد سنگین در هراز

خبرگزاری مهر: کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: به دلیل حجم بالای ترافیک در محور چالوس - کرج برای تخلیه بار ترافیکی، این محور یک‌طرفه شد.

مسعود خانجانی اظهار کرد: به دلیل حجم بالای ترافیک در محور چالوس - کرج برای تخلیه بار ترافیکی، این محور یک‌طرفه شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تردد خودروها از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز تصریح کرد: محور چالوس بعد از تخلیه بار ترافیک و روان‌شدن تردد بار دیگر دوطرفه خواهد شد.

تردد سنگین در هراز و فیروزکوه

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تردد سنگین در هراز و فیروزکوه خبر داد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گزارش وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به خروجی سامانه‌های هوشمند هم اکنون شاهد ترافیک و تردد در محورهای بومهن-تهران (پلیس راه جاجرود)، فیروزکوه-دماوند (شلمبه)، هراز (مبارک آباد)، فشم-زردبند (حاجی آباد)، گردنه قوچک و امام زاده داوود (سولقان) به صورت سنگین در حال انجام است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده استان تهران با اشاره به تحلیل و پیش بینی هواشناسی گفت: در اکثر محورها و ارتفاعات استان‌تهران برای فردا شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ بارش باران پیش بینی شده است.

فرخی با تاکید بر آمادگی صد در صدی و استقرار گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران بیان داشت: با توجه به سیل و بارش‌های شدیدی که طی چند روز اخیر شاهد آن بودیم و خسارات زیادی را به راه‌ها و جاده‌های استان وارد کرد و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته از همه مردم می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت در کوهستان و ارتفاعات استان برای فردا تردد نکنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد