پیش‌بینی کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای در کشور

کد خبر: 1032928

کارشناس هواشناسی گفت:از چهارشنبه تا آخر هفته برای سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای در کشور

باشگاه خبرنگاران جوان: صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه از امشب با ورود سامانه بارشی به کشور درغرب خلیج فارس، جنوب خوزستان و ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده و وزش باد شدید خواهیم داشت افزود: فردا در استان‌های اردبیل، غرب گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، کردستان بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در استان‌های خوزستان، بوشهر، غرب فارس، ارتفاعات کرمانشاه، ایلام، چهارمحال بختیاری و کرمان بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف انتظار می رود.

ضیائیان تاکید کرد: روز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و روز پنجشنبه در سواحل غربی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال بختیاری و شمال خوزستان بارش باران پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تاکید کرد: روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد که بیشترین کاهش دما در شمال شرق و شرق به میزان ۶ تا ۱۰ درجه است.

او درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی است و بیشترین دمای هوا به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد