ترافیک سنگین در محور تهران - کرج

کد خبر: 1024744

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - کرج محدوده‌های گرمدره، پل کلاک، پل فردیس و پایانه شهید کلانتری در جریان است.

ترافیک سنگین در محور تهران - کرج

خبرگزاری مهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - کرج محدوده‌های گرمدره، پل کلاک، پل فردیس و پایانه شهید کلانتری در جریان است.

گودرز محمودی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک سنگینی در آزادراه تهران - کرج محدوده‌های گرمدره، پل کلاک، پل فردیس و پایانه شهید کلانتری در جریان است.

وی بیان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر سنگین و در حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: تردد در سایر محورهای استان به صورت عادی در جریان است و مشکلی خاصی در این باره وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ این دو روز از کرج حد فاصل دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه هجدهم و نوزدهم ماه جاری تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه حاضر در محل، عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ این دو روز تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال یک‌طرفه خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد