سردار اشتری: ماموریت پلیس تعطیل بردار نیست

کد خبر: 1020757

فرمانده نیروی انتظامی به مبارزه همه جانبه و موثر باجرایم و لزوم حمایت از نیروهای وظیفه شناس اشاره کرد و افزود: ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست.

سردار اشتری: ماموریت پلیس تعطیل بردار نیست

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی به مبارزه همه جانبه و موثر باجرایم و لزوم حمایت از نیروهای وظیفه شناس اشاره کرد و افزود: ماموریت های پلیس تعطیل بردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در بخش پایانی گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی (نشست فصلی - ویدئو کنفرانسی)، ادامه داد: از لطف، عنایات و الطاف فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" به آحاد کارکنان خدوم ناجا تشکر می کنم و سپاسگزار لطف و محبت بیکران ایشان به سربازان خود در نیروی انتظامی هستم و ان شاء الله قدردان حمایت ها و محبت های مقام معظم رهبری "مدظله العالی" باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی به مروری بر روند برگزاری دومین گردهمایی سراسری فرماندهان روسا و مدیران ناجا در سال جاری اشاره کرد و افزود: طرح های تحولی ناجا را باید به صورت مستمر دنبال کنیم؛ تحول و نوآوری در نیروی عظیم انتظامی بایستی نهادینه شود.

سردار اشتری بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان برای پیشبرد اهداف تاکید کرد و توضیح داد: بهره مندی از نظرات فرهیختگان و افراد صاحب دانش و تجربه می تواند در مواردی چاره ساز باشد و یا به ارائه راهکار کمک کند.

وی با تشریح اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی از هوشمندسازی به عنوان یک برنامه محوری یاد کرد و ادامه داد: هوشمندسازی، امری اجتناب ناپذیر در مدیریت سازمانی است و دیگر یک انتخاب نیست، بلکه الزام است و خدمت بی منت به مردم، تسریع و تسهیل در خدمات دهی به مردم، ارتقاء کمی و کیفی خدمات باید از دستاوردهای هوشمندسازی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه لازم است برای تحقق هوشمندسازی از همه ظرفیت های درون برون سازمانی بهره گرفت، تصریح کرد: قطعا هوشمندسازی پلیس، ارتقاء نظم و امنیت در کشور را در پی دارد و انشاء الله شاهد اثربخشی این مهم خواهیم بود.

سردار اشتری مبارزه همه جانبه و موثر با جرایم را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تشدید مقابله با اراذل و اوباش نیز به صورت جدی در دستور کار نیروی انتظامی است به طوری که اجازه نمی دهیم افرادی با عربده کشی، قمه کشی و تحرکاتی از این دست رعب و وحشت ایجاد کنند؛ در صحنه هیبت پوشالی این افراد را می شکنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد