انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست

کد خبر: 877702

«مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن با تاکید بر اینکه انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست، اعلام کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله در همه آنچه که به من درباره تحولات یمن گفته بود، درست است.

انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست

خبرگزاری فارس: «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن که پس از شکست مذاکرات یمن به دنبال از سرگیری مذاکرات است، دیروز دوشنبه درباره این مساله و آخرین تحولات مربوط به این کشور با شبکه فرانس ۲۴ گفت‌وگویی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست، افزود: رایزنی‌های ژنو شکست نخورد، بلکه شرایط استثنایی مانع برگزاری مذاکرات شد.

گریفیتس افزود: اخیرا با سید «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله دیدار کرده‌ام و او مانع ایجاد هیچ فرصتی برای برگزاری مذاکرات جدید در دوره آینده نشده است.

نماینده سازمان ملل در امور یمن در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه فرانس ۲۴ گفته که «بله من حرف‌هایش را باور می‌کنم؛ چرا که او همیشه در خصوص همه آنچه که به من گفته، صادق بوده است.»

گریفیتس افزود: رهبر انصارالله هر آنچه می‌گوید درست است و من سخنان او را تایید می‌کنم و او همواره هر اطلاعاتی که به ما داده درست بوده است.

«مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن اوایل مردادماه گذشته با «سید عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله این کشور در شهر صنعاء دیدار کرده بود (جزئیات بیشتر).

آقای گریفیتس در پایان گفتگو نیز خواستار اتخاذ تدابیر فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از بحرانی‌تر شدن فاجعه انسانی در یمن شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد