درخواست نخست‌وزیر انگلیس از ترامپ

کد خبر: 824331

ترزا می‌نخست‌وزیر انگلیس قرار است در اجلاس هفته آینده گروه G۷ از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بخواهد از تصمیم خود برای اعمال تعرفه گمرکی برای واردات فولاد و آلومینیوم به آمریکا عقب‌نشینی کنند.

درخواست نخست‌وزیر انگلیس از ترامپ

خبرگزاری فارس: هفته آینده اجلاس G۷ در کانادا برگزار خواهد شد و قرار است نخست‌وزیر انگلیس در این اجلاس از رئیس‌جمهور آمریکا بخواهد تا از تصمیم خود برای اعمال تعرفه گمرکی برای واردات فولاد و آلومینیوم صرف نظر کند.

به گزارش ایندیپندنت، ترزا می‌نخست‌وزیر انگلیس قرار است در اجلاس هفته آینده گروه G۷ از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بخواهد از تصمیم خود برای اعمال تعرفه گمرکی برای واردات فولاد و آلومینیوم به آمریکا عقب‌نشینی کنند.

در اجلاس هفته آینده که در کبک کانادا برگزار خواهد شد سران دیگر کشور‌های عضو G۷ نیز به همراه می‌بدنبال متقاعد کردن ترامپ برای صرف نظر کردن از این اقدام خواهند بود. ‌ می‌پیشتر اقدام آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی ۲۵ و ۱۰ درصدی برای واردات فولاد و آلومینیوم به آمریکا را غیرقابل توجیه خوانده بود.

این مسئله همچنین برنامه آینده انگلیس را که می‌خواست پس از خروج از اتحادیه اروپا با آمریکا توافق دوجانبه امضا کند را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

دیگر سران عضو G۷ نیز اعلام کردند اقدامات تلافی‌جویانه‌ای را علیه آمریکا انجام خواهند داد.

لیام فاکس وزیر بازرگانی انگلیس نیز طی مصاحبه‌ای گفت: این کشور همچنان به مستثنی شدن از اعمال تعرفه‌های گمرکی بر مبنای تولیدات و موقعیت جغرافیایی خود اصرار دارد.

وی بهانه آمریکا برای اعمال این تعرفه‌های گمرکی را که به عنوان حفظ امنیت ملی عنوان شده است را غلط خواند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد