واکنش حماس به تجاوزهای اخیر اسرائیل به غزه

کد خبر: 754197

جنبش حماس رژیم صهیونیستی را مسئول تجاوز به غزه دانست.

واکنش حماس به تجاوزهای اخیر اسرائیل به غزه

خبرگزاری تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی "حماس" رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات و درگیری‌ها در باریکه غزه دانست و اعلام کرد که «بمباران امروز اسرائیل علیه باریکه غزه، تداوم تجاوزات آن علیه ملت فلسطین در تمامی مناطق محل حضور آن است.»

حازم قاسم بر روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت که «تجاوز به غزه چند ساعت پس از جنایت قتل "محمود عوده" به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری به وقوع پیوست و «رژیم صهیونیستی به تنهایی مسئول این تشدید حملات و تجاوزات و پیامدهای آن است.»

وی تاکید کرد که تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت ما را در هم بشکند و جلوی تلاش‌های آن برای آزادی از زیر یوغ اشغالگری را بگیرد.

قاسم خاطر نشان کرد که مقاومت از حق خود در زمینه دفاع از ملت فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی دفاع می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بر اثر بمباران های گسترده جنگنده های صهیونیستی علیه باریکه غزه که عصر امروز پنجشنبه به وقوع پیوست، 3 شهروند فلسطینی به صورت سطحی زخمی شدند.

"اشرف قدرت" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که در نتیجه بمباران برخی پایگاه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه 3 فلسطینی به صورت جزئی زخمی شدند.

جنگنده های صهیونیستی در جریان این حملات، یک پایگاه مقاومت فلسطین در اردوگاه نصیرات واقع در وسط باریکه غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت های زیادی به آن وارد آمد.

هواپیماهای صهیونیستی پایگاه براق وابسته به گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهر غزه را بمباران کردند و یک نقطه دیگر در شهر رفح را نیز هدف اصابت 4 موشک قرار دادند.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی همچنین 2 فروند موشک به سمت پایگاه "حطین" گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غرب شهر خان یونس شلیک کردند و یک پایگاه گروهان های قدس در غرب خان یونس را هم بمباران نمودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد