موضع گیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره جنگ آتی

کد خبر: 734792

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ آتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی در دو جبهه سوریه و لبنان با هم خواهد بود اعلام کرد که در جنگ بعدی، نظامیان این رژیم، با یک ارتش متحد، شکل گرفته از نیروهای سوری و لبنانی رو به رو خواهد بود.

خبرگزاری مهر: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره جنگ آتی در جبهه های گوناگون شمال و جنوب فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش اسرائیل تایمز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ آتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی در دو جبهه سوریه و لبنان با هم خواهد بود اعلام کرد که در جنگ بعدی، نظامیان این رژیم، با یک ارتش متحد، شکل گرفته از نیروهای سوری و لبنانی رو به رو خواهد بود.

لیبرمن مدعی شد: ارتش لبنان به طور کامل با حزب الله متحد شده و در حال حاضر تحت فرمان این گروه عمل می کند. زمانی که درگیری بعدی شروع شود، مهم نیست در شمال یا جنوب باشد، به سرعت به یک نبرد دو جبهه‌ای تبدیل می‌شود و دیگر یک جبهه نبرد وجود نخواهد داشت. ارتش ما در حال آماده شدن برای این موضوع است. وقتی که درمورد جبهه لبنان صحبت می‌کنیم، دیگر منظور حزب‌الله به تنهایی نیست. درخصوص حزب‌الله و ارتش لبنان صحبت می‌کنیم و این مسئله یک واقعیت است. ارتش لبنان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از دستگاه حزب الله تحت فرماندهی آن تبدیل شده است.

لیبرمن ادامه داد که این موضوع، چالش های جدیدی را برای ما به وجود می آورد. اگر زمانی ما درمورد جبهه لبنان سخن می گفتیم، اکنون دیگر چنین جبهه ای وجود ندارد. یک جبهه شمالی وجود دارد، و هر گونه پیشرفت ممکن است رخ دهد، و سوریه لبنان، حزب الله، سوریه و همۀ حامیان وی در این جبهه هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد