یک نماینده کرد: مشارکت در همه‌پرسی کردستان «ناچیز» بود

کد خبر: 729551

هوشیار عبدالله، نماینده فراکسیون تغییر خاطرنشان کرد: همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم مخالفت شدیدی با این همه‌پرسی حزبی و شخصی صورت گرفت. میزان مشارکت استان‌ها در این همه‌پرسی ناچیز بود.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده از فراکسیون کردی تغییر امروز (سه‌شنبه) از مشارکت «ناچیز» در همه‌پرسی کردستان عراق خبر داد و این همه‌پرسی را حزبی و غیرقانونی خواند.

به گزارش سومریه‌نیوز، هوشیار عبدالله، نماینده فراکسیون تغییر خاطرنشان کرد: همانطور که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم مخالفت شدیدی با این همه‌پرسی حزبی و شخصی صورت گرفت. میزان مشارکت استان‌ها در این همه‌پرسی ناچیز بود.

وی خاطرنشان کرد: در سلیمانیه میزان مشارکت به ۴۰ درصد نرسید و در بیشتر مناطق اقلیم کردستان از ۵۰ درصد پا فراتر نگذاشت و پس از اینکه همه‌پرسی برای یک ساعت دیگر تمدید شد، رای‌گیری غیرقانونی صورت گرفت تا میزان مشارکت به ۷۰ درصد برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما چندین بار گفته‌ایم که این همه‌پرسی غیرقانونی است. یک اقدام غیرقانونی برای برگزاری همه‌پرسی صورت گرفت و تصمیم برگزاری آن در یک پارلمانی که فعالیتش به حالت تعلیق درآمده بود، بدون حضور رئیس پارلمان و در یک جلسه غیرقانونی اتخاذ شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد