رئیس جمهور پاکستان راهی ترکیه شد

کد خبر: 510736

«ممنون حسین» رئیس‌جمهور پاکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی راهی ترکیه شد.

خبرگزاری فارس: «ممنون حسین» رئیس جمهور پاکستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی برای سفر سه روزه راهی ترکیه شد.
به گزارش رادیو پاکستان،‌ اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی قرار است روز پنجشنبه 26 فروردین در شهر استانبول ترکیه آغاز شود.
سیزدهمین اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی متشکل از 57 کشور روز پنجشنبه 26 فروردین در استانبول ترکیه آغاز می‌شود.
در این جلسات وضعیت مسلمانان کشورهای غیر عضو سازمان همکاری اسلامی و مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار می‌گیرد
موضوع راه حل مسأله فلسطین، اولویت‌های سیاسی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین، حل اختلافات کشورهای اسلامی،‌مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی از مسائلی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
قرار بود نواز شریف نخست وزیر پاکستان 26 و 27 فروردین برای شرکت در اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه برود اما به دلیل سفر مهم و اضطراری به لندن این سفر را لغو کرد.
بعد از افشای اسناد محرمانه از دارایی نوازشریف توسط «پانامالیکس» وی تصمیم گرفته به انگلیس برود و ممنوع حسین رئیس جمهور پاکستان به جای نخست وزیر این کشور در اجلاس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شرکت می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد