حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه شمالی حلب

کد خبر: 508431

ارتش سوریه مواضع گروه های تروریستی را در حومه شمالی حلب به شدت زیر آتش گرفت و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

خبرگزاری مهر: منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به نور الدین زنگی را در حومه شمالی حلب را را با توپ و موشک هدف قرار داد.

ارتش سوریه در خان طومان و العیس و عران الموالح و عبد ربه در حلب و حومه آن مواضع گروه های تروریستی همپیمان با جبهه النصره را پس از نقض آتش بس زیر آتش گرفت.

از سوی دیگر جنگنده های سوریه مراکز وابسته به داعش را در کوی الصناعه در دیرالزور هدف قرار داد.در مناطق حویجه الصکر و روستای المریعیه در دیرالزور نیز جنگنده های سوری مراکز داعش را هدف قرار دادند.

در این حملات هوایی شماری از داعشی ها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.یک لودر وابسته به داعش نیز در کوی الصناعه با سلاح ضد زره هدف قرار گرفت.

در اطراف روستای المریعیه و شرق فرودگاه دیرالزور ارتش سوریه یورش داعشی را سد کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ازسوی دیگر بنا به گفته منابع کُردی، جبهه النصره و همپیمانان آن با سلاح سنگین روستاهای باشمره و باصوفان در حومه شمالی حلب را هدف قرار داد.

سانا نیز گزارش داد: جنگنده های سوری مواضع داعش را در تل دکوه و تپه های شرقی حومه دمشق هدف قرار دادند.

در استان السویداء نیز ارتش سوریه هفت خودرو وابسته به تروریست های داعش را در روستای القصر در حومه شمالی شرقی السویداء زیر آتش قرار داد.

جنگنده های سوریه در سراقب و فرودگاه تفتناز که فرودگاهی نظامی در حومه ادلب است مراکز تروریست های جبهه النصره را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر در درگیری میان گروه مسلح موسوم به لواء شهداء الیرموک و جنبش المثنی و دیگر گروه های مسلح شماری از طرفین کشته و زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد