دیدار رئیس شاباک با رئیس سازمان اطلاعات مصر

کد خبر: 1322677

رئیس سرویس جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی به قاهره سفر کرده و در خصوص احیای مذاکرات برای تبادل اسرا با مقامات مصری گفتگو کرد.

دیدار رئیس شاباک با رئیس سازمان اطلاعات مصر

«رونن بار» رئیس شاباک (سرویس جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) با رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار کرد و گفته می‌شود محور اصلی گفتگو‌ها احیای مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا بوده است. 

به گزارش الجزیره، گمان می‌رود دستکم ۱۰۰ اسیر صهیونیست در غزه باشند، اما مشخص نیست که چند نفر از آنان زنده مانده‌اند. 

مذاکراتی که ماه‌ها برای آزادی این اسرا و برقراری آتش‌بس در جریان بود، با تشدید اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر تا حد زیادی متوقف شده است. 

خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه می‌گوید شروط حماس برای مذاکره تغییری نکرده و تا زمانی که رژیم اشغالگر جنگ را متوقف نکند و نیرو‌های خود را از غزه خارج نکند، اسرای صهیونیست باز نخواهند گشت.

شکار کوادکوپتر اسرائیلی توسط گردان‌های القسام

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس تصاویر یک کوادکوپتر سرنگون شده رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «فلسطین الیوم»، گردان‌های القسام یکشنبه شب تصاویر یک کوادکوپتر مدل «evomax۳» را منتشر و اعلام کرد که این هواگرد ارتش رژیم صهیونیستی را هنگام انجام ماموریت جاسوسی و اطلاعاتی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه سرنگون کرده است.

این کوادکوپتر به صورت سالم به دست رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین افتاده است.

جزئیات بیشتری از این عملیات منتشر نشده است.

روز شنبه نیز سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در آسمان شهر غزه سرنگون کرده بود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد