آخرین اخبار از حملات موشکی حزب الله | حزب‌الله عید صهیونیست‌ها را عزا کرد

کد خبر: 1320985

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان با شلیک ۳۲۰ موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شادی را از صهیونیست‌ها در عید صهیونیستی موسوم به «عید غفران» ربوده است.

آخرین اخبار از حملات موشکی حزب الله | حزب‌الله عید صهیونیست‌ها را عزا کرد

به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان در پاسخ به جنایت‌های بیش از یک‌ساله ارتش رژیم صهیونیستی در حق ملت‌های فلسطین و لبنان، سرزمین‌های اشغالی را در روز عید صهیونیستی موسوم به «عید غفران» به شدت موشک‌باران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان همزمان با یکی از عیدهای مهم صهیونیست‌ها ۳۲۰ موشک را به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز اذعان کرد که همزمان با این عید صهیونیستی نزدیک به ۲۲۰ موشک از سمت لبنان به سوی مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» هم اعلام کرد که طی روز دوازدهم اکتبر و عید صهیونیستی غفران در پی حملات مقاومت آژیر هشدار در بیش از ۸۰ شهرک صهیونیست‌نشین در اقصی نقاط سرزمین‌های اشغالی فعال شده است.

این رسانه صهیونیستی اذعان کرد که حملات حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در نوار غزه بیش از ۲ میلیون شهرک‌نشین صهیونیست را در این عید صهیونیستی روانه پناهگاه‌ها کرده است.

منابع پزشکی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که در پی اصابت موشک‌های حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی طی عید صهیونیستی غفران ۳ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده‌اند.

همچنین این منابع بیان کردند که ۱۲ صهیونیست دیگر نیز از هراس حملات کوبنده حزب‌الله حین دویدن به سوی پناهگاه‌ها زخمی شده‌اند./مهر

حزب‌الله: روز گذشته حومه تل‌آویو را هدف حمله پهپادی قرار دادیم

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که روز گذشته با چندین پهپاد به حومه تل آویو حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات موشکی و پهپادی خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در رابطه با یکی از عملیات‌های روز گذشته خود بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در راستای واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی روز جمعه یازدهم اکتبر ۲۰۲۴ حومه تل آویو را با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در راستای واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۵۰ بعد از ظهر روز شنبه دوازهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در شهرک کفر گلعادی را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان بیان کرد که ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت محلی پایگاه صهیونیستی «حوما» در جولان اشغالی و ساعت ۷ بعد از ظهر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «معالیه گولانی» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

وزیر لبنانی:جولان پهپادهای حزب الله درتل آویو،بازدارندگی اسرائیل را درهم شکست

مصطفی بیرم، وزیر کار با تمجید از نقش موفقیت آمیز حزب الله در عرصه مدیریت داخلی لبنان، جولان پهپادهای رادارگریز حزب الله درقلب تل آویو را نشانگر شکست بازدارندگی متوهمانه اسرائیل دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مصطفی بی رم» وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به شیطنت رسانه‌های عبری عربی و مزدوران در داخل لبنان از عملکرد جنبش مقاومت اسلامی لبنان دفاع کرد.

وزیر کار دولت موقت لبنان با تمجید از نقش حزب الله لبنان در مدیریت داخلی در لبنان گفت: مقاومت لبنان مفهوم «مدیریت ناکارآمد» را از بنیان متحول کرد و هر آنچه در صحنه جاری در جریان بود به وضعیت موفقیت آمیز مبدل کرد.

این مقام لبنانی درباره اقتدار نظامی و پهپادی جنبش حزب الله لبنان در برابر قدرت پوشالی صهیونیست‌ها در بخش راداری نیز گفت: وقتی مقاومت لبنان با پهپادهای رادارگریز خود به قلب تل آویو می‌زند، به این معنا است که قدرت بازدارندگی اسرائیل درهم کوبیده شده است.

آتش سنگین حزب‌الله علیه نظامیان و مواضع صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در «کرن نفتالی» در شمال فلسطین اشغالی را هدف انبوهی از موشک قرار داد.

 به نقل از یونیوز لبنان، حملات حزب‌الله علیه تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات متوالی خود به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در «کرن نفتالی» این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف انبوهی از موشک قرار داد.

در بیانیه حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت لبنان در حمایت از غزه و لبنان شامگاه امروز شنبه در ساعت ۰۹:۰۵ مورخه ۱۲/‌۱۰/‌۲۰۲۴‬ تجمع دشمن صهیونیستی در کرن نفتالی را موشکباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان با شلیک ۳۰ موشک به الجلیل اعلی مواضع دشمن صهیونیستی را در هم کوبید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد