آخرین اخبار از لبنان | شهادت و زخمی شدن شماری از لبنانی ها در حملات اسرائیل

کد خبر: 1320234

منابع لبنانی از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.

آخرین اخبار از لبنان | شهادت و زخمی شدن شماری از لبنانی ها در حملات اسرائیل

به نقل از روسیاالیوم، وزارت بهداشت لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر به شهادت رسیدند. همچنین در پی حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، ۱۱۱ نفر مجروح شدند. بدین ترتیب شمار کل قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۸۳ شهید و ۹۸۶۹ مجروح رسید.

در همین راستا، فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که لبنان کمک‌هایی از بیش از ۱۴ کشور از جمله عراق، مصر، اردن، ترکیه، ایران، امارات، اسلواکی، بولونیا، فرانسه، آمریکا، کلمبیا و شیلی دریافت کرده است.

وی اعلام کرد که بیش از ۳۳۰ تن کمک دریافت شده است.

حزب‌الله لبنان: نظامیان صهیونیست را به عقب راندیم

حزب‌الله لبنان از عقب‌راندن نظامیان متجاوز صهیونیست در منطقه اللبونه و واردن کردن ضربات قطعی به آنان خبر داد.

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، به محض پیشروی گروهی از نیروهای دشمن صهیونیست به سوی منطقه مرزی اللبونه تحت حمایت چندین بولدوزر و جنگ‌افزار، در ساعت ۲:۰۰ سپیده‌دم روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ رزمندگان مقاومت اسلامی با گلوله‌های توپخانه و تسلیحات موشکی آن‌ها را هدف قرار دادند و ضمن واردآوردن آسیب حتمی به این نیروها، آن‌ها را به عقب‌نشینی واداشتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هشتم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در شهرک المطله را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین از به هواخاستن دود از موضع صهیونیستی «رأس الناقوره» پس از حمله مستقیم رزمندگان مقاومت به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این موضع خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به برخورد چندین موشک به منطقه «رأس الناقوره» اذعان کردند.

این رسانه‌ها همچنین از به صدادرآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «المطله»، «کریات شمونه»، «یفتاح» و «رأس الناقوره» خبر دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد