آغاز معادله حزب‌الله؛ «حیفا» در برابر «ضاحیه» / زخمی شدن 10 صهیونیست

کد خبر: 1319871

حزب‌الله بامداد امروز دوشنبه، مناطق شمالی فلسطین اشغالی به ویژه شهر حیفا را آماج موشک‌های خود قرار داد که به نظر می‌رسد معادله حیفا در برابر ضاحیه(بیروت) که شهید سید حسن نصرالله بارها به رژیم صهیونیستی درباره آن هشدار داده بود، آغاز شده است.

آغاز معادله حزب‌الله؛ «حیفا» در برابر «ضاحیه» / زخمی شدن 10 صهیونیست

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که برای اولین بار از سال 2006، موشکهای حزب الله به قلب حیفا اصابت کرده است.

مقامات محلی صهیونیست در حیفا اذعان کرده اند که در این حمله موشکی که اولین حمله حزب الله از اول جنگ به حیفا به شمار می رود، خسارتهای زیادی به بار آمده است.

رسانه های صهیونیست همچنین از زخمی شدن چند صهیونیست در پی اصابت موشکهای حزب الله طبریا خبر دادند.

حیفا2

ضربات موشکی گسترده حزب الله به حیفا، طبریا و دیگر مناطق شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به تجاوزات وحشیانه و مکرر رژیم صهیونیستی با ضاحیه جنوبی بیروت و دیگر مناطق لبنان صورت گرفته است.جنگنده های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز ساختمانهای مسکونی، جایگاه های سوخت در منطقه السانت تیریز و المیکانیک در ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

اعتراف به زخمی شدن 10 صهیونیست در پی اصابت موشکهای حزب الله به حیفا و طبریا

رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 10 صهیونیست در پی اصابت موشکهای حزب الله به حیفا و طبریا خبر دادند و افزودند حال یکی از این مجروحان وخیم است.

به نظر می‌رسد با توجه به حملات جنون آمیز و وحشیانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی لبنان به ویژه ضاحیه جنوبی بیروت، راهبرد رزمندگان حزب الله به موازنه وحشت تغییر کرده است، به این معنا که همانطور که سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله بارها تاکید می کرد، حزب الله در صورت هدف قرار گرفتن ضاحیه بیروت، حیفا را هدف قرار خواهد داد و این معادله از بامداد امروز در حال اجراست، وحشت در بیروت معادل رعب و وحشت در حیفا و تل آویو خواهد بود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد