حزب الله از ۲ عملیات موشکی دیگر خبر داد

کد خبر: 1319628

حزب الله لبنان طی بیانیه‌های جدیدی اعلام کرد که این بار تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی در امتداد مرزهای لبنان را هدف قرار داده است.

حزب الله از ۲ عملیات موشکی دیگر خبر داد

جنبش مقاومت اسلامی در لبنان شنبه شب دو بیانیه صادر و اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را با موشک هدف قرار داده است.

در بیانیه چهاردهم حزب الله آمده است که رزمندگانش تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک «کاتزرین» با تعدادی موشک هدف قرار گرفته است.

این جنبش در بیانیه پانزدهم خود نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در سایت نظامی جل الدیر را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داده است.

حزب الله همانند روال قبل تأکید کرده است که این حملات، در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها و همچنین در دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان صورت گرفته است.

جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه گذشته) تا یک روز دیگر وارد دومین سال خود خواهد شد. حزب الله لبنان در کنار گروه‌های مقاومت در منطقه مانند انصارالله و ارتش یمن، گروه‌های مقاومت عراق، با هدف حمایت از مردم و مقاومت غزه، از روز دوم این جنگ (یعنی ۱۶ مهرماه) دست به عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل زد.

این عملیات‌ها منجر به درگیری بین حزب الله و رژیم اسرائیل شد و طی آن مدت، دو طرف مواضع یکدیگر را هدف حمله قرار داده‌اند؛ حزب الله با عملیات‌های خود در این دوازده ماه، موفق شده است، بیش از ۱۰۰ هزار صیهیونست شهرک‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را از خانه و کاشانه غصبی خود آواره کند و این اتفاق، هزینه مالی و فشار مضاعفی بر رژیم اسرائیل که درگیر جنگ است، وارد کرده است.

حزب الله تأکید کرده که توقف جنگ در شمال فلسطین اشغالی، منوط به توقف جنگ علیه نوار غزه است؛ این موضع گیری حزب الله باعث شده است آمریکا و فرانسه در این زمینه ورود کرده، ولی تاکنون تلاش‌های آن‌ها به دلیل ماهیت جانبدارانه این دو کشور و نیز اصرار تل‌آویو بر تداوم جنگ، راه به جایی نبرده است و رژیم اسرائیل ده‌ها عملیات ترور در لبنان انجام داده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد