جنگ لبنان | ۱۱۳۵۸ شهید و زخمی در حملات اشغالگران به لبنان

کد خبر: 1319128

وزیر بهداشت لبنان از برجای ماندن ۱۱ هزار و ۳۵۸ شهید و زخمی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور خبر داد.

جنگ لبنان | ۱۱۳۵۸ شهید و زخمی در حملات اشغالگران به لبنان

به نقل از الجزیره، «فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور تاکنون دست کم هزار و ۹۷۴ تن به شهادت رسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: ۱۲۷ کودک و ۲۶۱ زن در میان شهدا حضور دارند.

الابیض تصریح کرد: این حملات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکنون ۹ هزار و ۳۸۴ زخمی برجای گذاشته است.

وزیر بهداشت لبنان به شهادت ۴۰ تن از نیروهای امدادی طی سه روز گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به این کشور اشاره کرد./مهر

شهادت و زخمی‌شدن ۲ نظامی ارتش لبنان

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «الطیبه» و «مرجعیون» در جنوب لبنان شهادت یک نظامی ارتش لبنان و زخمی‌شدن یک نظامی لبنانی دیگر را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف لبنان همچنان ادامه دارد.

ارتش لبنان اعلام کرد که در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق «الطیبه» و «مرجعیون» در جنوب لبنان یک نظامی ارتش لبنان به شهادت رسیده و یک نظامی دیگر نیز زخمی شده است.

بر اساس اعلام ارتش لبنان این ۲ نظامی در حال انجام ماموریت امداد، نجات و تخلیه به همراه نیروهای صلیب سرخ بوده‌اند که از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که خانه‌ای در شهرک «المعیصره» واقع در منطقه «فتوح کسروان» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «عیتا الشعب» و «کفرتبنیت» را نیز هدف حملات هوایی قرار داد.

شهادت یک سرباز دیگر لبنانی در حملات صهیونیست‌ها

منابع خبری امروز (پنجشنبه) از شهادت یکی دیگر از سربازان ارتش لبنان در جریان حملات رژیم صهیونیستی در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، ارتش لبنان اعلام کرد که در پی حملات رژیم صهیونیستی به شهرک «الطیبه» واقع در جنوب لبنان، یک تن از نیروهای ارتش این کشور به شهادت رسید.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، ارتش لبنان همچنین اعلام کرد که درنتیجه این حمله رژیم صهیونیستی همچنین یک سرباز دیگر نیز زخمی شد.

ارتش لبنان در ادامه تاکید کرد که این ۲ سرباز با همکاری نیروهای صلیب سرخ در شهرک الطیبه- مرجعیون در حال انجام مأموریت مربوط به تخلیه و نجات بودند که توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شدند.

پیشتر ارتش لبنان اعلام کرده بود که یکی از سربازان ارتش این کشور در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک موتور سیکلت در نزدیکی ایست بازرسی ارتش در «الوزانی» واقع در جنوب لبنان به شهادت رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد