وضعیت غیرعادی درشمال اراضی اشغالی/ از انفجارپیاپی تا صدای آژیرخطر

کد خبر: 1319025

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجارهای پیاپی در «الصفد» و شماری از شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند؛ به طوری که آژیر هشدار در مناطق گسترده‌ای به صدا درآمد.

وضعیت غیرعادی درشمال اراضی اشغالی/ از انفجارپیاپی تا صدای آژیرخطر

وقوع انفجارهای مهیب و پیاپی در شهرک‌های اشغالی فلسطین و به صدا درآمدن آژیر خطر بر اثر رگبار موشکی و راکتی حزب الله باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

شبکه خبری الجزیره از فعال شدن آژیرهای هشدار در پی حملات موشکی از سمت لبنان در منطقه اشغالی الجلیل أعلی خبر داد.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجارهای پیاپی در «الصفد» و شماری از شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند؛ به طوری که آژیر هشدار در مناطق گسترده‌ای به صدا درآمد.

پیشتر نیز منابع عبری از فعال شدن آژیر در شهرک‌های الصفد، روش بینا و برخی از شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی پس از وقوع رشته انفجارهایی خبر داده بودند.

آتش‌سوزی در شهرک "ایلیت هشاحر" در جنوب بلندی‌های الحوله در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حمله موشکی اخیر حزب الله

جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل

منبعی در حزب الله لبنان به رسانه‌ها گفت که عناصر کاماندوی ارتش اسرائیل به خاک لبنان نفود کرده بود که در کمین مرگبار مقاومت اسلامی گرفتار شدند و تلفات سنگینی دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره قطر چهارشنبه شب به نقل از یک منبع میدانی در مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که نظامیان رژیم اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین در تیررس آتش حزب الله قرار دارند و این نیروها، با سلاح مناسب، با این متجاوزین تعامل دارند.

به گفته این منبع، مقابله با دشمن صهیونیست، صرفا منحصر به عناصری که به خاک لبنان نفوذ کرده اند، نبوده بلکه عناصر ارتش اسرائیل در داخل اراضی فلسطین اشغالی نیز هدف حملات حزب الله قرار دارند.

این منبع همچنین افزود: نظامیان زبده و تکاور  ارتش دشمن صهیونیست که وارد خاک لبنان شده‌ بودند، یا کشته شده‌اند یا زخمی شده و یا فرار کرده‌آند.

به گزارش الجزیره، حماسه‌ای که نیروهای حزب الله امروز در جنوب لبنان رقم زدند، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 80 نظامی متجاوز صهیونیست و نابودی 5 تانک ارتش اسرائیل شده است.

منبع الجزیره گفت که بامداد امروز چهارشنبه گروهی از نیروهای تکاور ارتش اسرائیل که متشکل از 30 نفر برودند، بی سر و صدا وارد منطقه کمین شدند و در آنجا بود که به دام افتادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد