شهادت خبرنگار فلسطینی توسط ماشین ترور صهیونیست‌ها

کد خبر: 1318400

وفاء العدینی، خبرنگار برجسته فلسطینی که نقش مهمی در انتقال پیام ملت مظلوم فلسطین به جهان داشت، در حمله هوایی ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به منزلش در دیرالبلح به شهادت رسید.

شهادت خبرنگار فلسطینی توسط ماشین ترور صهیونیست‌ها

انجمن رسانه‌ای فلسطین در بیانیه‌ای از ترور وفاء العدینی، خبرنگار برجسته فلسطینی که نقش مهمی در انتقال پیام ملت مظلوم فلسطین به جهان داشت، خبر داد.

در متن این بیانیه آمده است: «جنایات نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و از جمله خبرنگاران همچنان ادامه دارد. نیروهای اشغالگر اسرائیل در تازه‌ترین اقدام جنایتکارانه خود، خبرنگار و فعال برجسته در حوزه رسانه‌های بین‌المللی، وفاء العدینی، را به همراه خانواده‌اش در اثر حمله هوایی ناجوانمردانه به منزلشان در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه به شهادت رساندند.»

این انجمن افزود: انجمن رسانه‌ای فلسطین با افتخار و عزت شهادت وفاء العدینی را تسلیت می‌گوید؛ وی تمام زندگی خود را وقف انتقال درد و رنج مردم مظلوم فلسطین به رسانه‌های بین‌المللی کرده بود. او با نگارش مقالات متعدد به زبان انگلیسی، مصاحبه با فعالان خارجی، برگزاری کنفرانس‌های آنلاین، نمایشگاه‌های عکس و مسابقات فیلم‌های کوتاه به زبان انگلیسی، صدای مردم خود را به گوش جهانیان رساند.»

انجمن رسانه‌ای فلسطین در ادامه گفت: «با شهادت وفاء العدینی، رسانه‌های ملی فلسطین یکی از صداهای آزاد و عاشق فلسطین و مردم مبارز آن را از دست داد. او به کاروان شهدای رسانه‌ای فلسطین پیوست که شمار آنان از آغاز تجاوزات اسرائیل به نوار غزه به ۱۷۴ نفر رسیده است.»

انجمن رسانه‌ای فلسطین بار دیگر بر لزوم حمایت از خبرنگاران و فراهم‌سازی شرایط ایمن برای انجام وظیفه حرفه‌ای آنان بر اساس قوانین بین‌المللی و تعهدات انسانی تاکید کرد و خواهان محاکمه رژیم صهیونیستی برای جنایات مستمر علیه خبرنگاران فلسطینی است.

این انجمن اعلام کرد: «پیام و پوشش رسانه‌ای فلسطین، هرچند با چالش‌ها و فداکاری‌های بزرگ روبرو باشد، ادامه خواهد یافت و سرکوب و هدف قرار دادن خبرنگاران توسط اسرائیل هرگز عزم آنها را تضعیف نخواهد کرد و مسیرشان را از فلسطین منحرف نخواهد ساخت»./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد