استارمر انگلیسی‌ها را برای دوران دشوار آماده می‌کند

کد خبر: 1317386

نخست وزیر انگلیس در سخنانی از اتخاذ تصمیمات نامحبوب برای شهروندان و در عین حال ضروری برای آینده خبر داد.

استارمر انگلیسی‌ها را برای دوران دشوار آماده می‌کند

به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، "کایر استارمر"، نخست وزیر انگلیس کشورش را برای تصمیمات دشوار آماده کرده است. این مقام انگلیسی  62 ساله در یک جلسه مهمانی در لیورپول گفت: می دانم که بسیاری از تصمیماتی که باید بگیریم، منفورخواهد بود.

وی در این منطقه  اولین سخنرانی خود را به عنوان نخست وزیر در کنفرانس سالانه حزب کارگر سوسیال دموکرات خود ایراد کرد.

استارمر دولت محافظه کار قبلی را متهم کرد که کشور را در شرایط بدی ترک کرده است. نخست وزیر انگلیس گفت:  ما باید بریتانیای جدیدی بسازیم. وی در عین حال نسبت به پاسخ های آسان به شرایط  هشدار داد و شورش های نژادپرستانه ای را که مردم در برخی شهرها در تابستان به راه انداختند، محکوم کرد.

حزب کارگر انگلیس از ابتدای جولای در بریتانیا قدرت را در دست دارد.

 این کنفرانس همچنین با بحث در مورد هدایای گران قیمت همراه بود. در این کنفرانس  استارمر و دیگران مورد انتقاد قرار گرفتند، زیرا، برای مثال، لباس های گران قیمت را از یک اهداکننده بزرگ پذیرفتند.

 در هفته های اخیر، محبوبیت استارمر به عنوان نخست وزیر انگلیس به شدت کاهش یافته است. این مرد 62 ساله همچنین به دلیل کاهش برنامه ریزی شده یارانه های گرمایشی برای میلیون ها بازنشسته تحت فشار است. وی گفت که این هیچ وعده دروغی نخواهد بود. وی تاکید کرد که آماده اتخاذ تصمیمات نامحبوبی است است که "ضروری" هستند. این وظیفه اوست.

"استارمر" در طول حضور خود در کنفرانس چهار روزه حزب، پیش‌نویس قوانین دیگری از جمله صندوق جدید رفاه ملی، یک شرکت عمومی برای انرژی پایدار و ملی‌سازی مجدد راه‌آهن بریتانیا را نیز ارائه کرد.  وی  در سخنرانی خود که بارها با تشویق های مداوم همراه بود، گفت: ما تازه شروع کرده ایم.

"کایر استارمر"، نخست وزیر بریتانیا در کنفرانس حزب کارگر در لیورپول همچنین  در مورد وضعیت خاورمیانه و نیاز به کاهش تنش صحبت کرد.

وی تاکید کرد: من بار دیگر خواستار آتش بس فوری در غزه، بازگرداندن گروگان ها - و تعهد به راه حل دو دولتی و یک کشور فلسطین به رسمیت شناخته شده هستم. وی تاکید کرد که دولت وی در کنار اسرائیل است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد