پیام شلیک موشک حزب‌الله به مرکز فلسطین اشغالی برای اسرائیل

کد خبر: 1317384

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شلیک موشک به منطقه مرکزی فلسطین اشغالی از سوی حزب الله را پیامی صریح برای این رژیم متجاوز قلمداد کردند.

پیام شلیک موشک حزب‌الله به مرکز فلسطین اشغالی برای اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی، شلیک موشک به منطقه مرکزی فلسطین اشغالی از سوی حزب الله را حامل پیامی صریح برای این رژیم متجاوز دانستند.

این رسانه‌ها تاکید کردند:موشکی که حزب الله به منطقه مرکزی(فلسطین اشغالی) شلیک کرد، حامل پیامی برای اسرائیل مبنی بر پاسخی است که حزب الله می‌تواند در صورت ادامه تجاوزات به ضاحیه جنوبی بیروت به این رژیم بدهد.

از سوی دیگر کانال چهاردهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که اسرائیل در آغاز نبرد قرار دارد و بر اساس آنچه ما می فهمیم(سید حسن) نصرالله، توانمندی های بسیار مهمی دارد و خیلی امیدواریم که این توانمندی ها را به ما(صهیونیستها) نشان ندهد.

اعتراف رسانه‌های عبری: صدها هزار صهیونیست بدون سرپناه در مرزهای لبنان به سر می‌برند

 کانال چهاردهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که صدها هزار نفر از ساکنان(صهیونیست) شمال(فلسطین اشغالی) در مرز لبنان بدون سرپناه مستحکم به سر می‌برند.

پیام حزب الله در حمله تلافی‌جویانه به تل‌آویو چه بود؟​

حمله امروز حزب الله به تل‌آویو و هدف قرار دادن مقر موساد، حامل این پیام است که این شهر از این به بعد در تیررس موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از حملات تلافی جویانه حزب الله لبنان به رژیم اسرائیل در واکنش به جنایت‌های اخیر این رژیم، این جنبش امروز چهارشنبه برای اولین بار در طول بیش از 11 ماه گذشته، شهر تل‌آویو اشغالی را هدف قرار داد.

هدف از این حمله، مقر موساد در جنوب این شهر بود که بنا به گفته حزب الله عامل و مسئول ترور فرماندهان حزب الله و عملیات‌های منفجر کردن پیجر و بی‌سیم‌ها بوده است.

المیادین در این باره گزارش داد که مشخص است که حزب الله در حال ترسیم قواعد درگیری برای مرحله جدیدی است که اخیرا وارد آن شده است. این جنبش در حال گزینش پایگا‌ه‌هایی نظامی در نزدیکی صفد و طبریه (دریاچه) است تا به توانمندی‌های ارتش اسرائیل ضربه زده و عرصه را برای صهیونیست‌های شهرک نشین در شرق فلسطین اشغالی تنگ کند.

بر اساس این تحلیل، حزب الله با پاسخ خود به جنایت‌ صهیونیست‌ها در حمله به حومه شهر تل‌آویو، پیامی به صهیونیست‌ها داد مبنی بر اینکه احتمالا این شهر نیز همانند آنچه که در حیفا رخ داد، در محدوده آتش مقاومت لبنان قرار خواهد گرفت.

حزب الله لبنان در هر سناریویی زمینی می‌‌تواند پیکره نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داده و نظامیان آن را شکار کند.

حزب الله لبنان طی عملیات دیروز خود ابتدا شهر حیفا را هدف قرار داد و بعد از آن، با موشک‌های میان بُرد خود، یکی از پادگان‌های فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل در این پادگان را هدف قرار داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد