آیت الله سیستانی هجوم رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد

کد خبر: 1316729

دفتر آیت الله سیستانی با انتشار بیانیه‌ای و محکوم کردن هجوم رژیم صهیونیستی علیه لبنان، ضمن درخواست از هر تلاشی برای توقف این تجاوز وحشیانه مستمر و محافظت از مردم لبنان در برابر تاثیرات ویرانگر آن، از مومنان می خواهد هرچه را که باعث کاهش رنج و تامین نیازهای انسانی آنها می شود، انجام دهند.

آیت الله سیستانی هجوم رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد

 آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر دینی در بیانیه‌ای با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، خواستار انجام هرگونه تلاش ممکن برای توقف این حملات شد.

به گزارش الفرات نیوز، دفتر آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ملت بزرگوار لبنان در این شرایط سخت،به صورت فزآینده‌ای در معرض حملات وحشیانه قرار گرفته است و با روش‌های متوحشانه رژیم صهیونیستی شامل انفجار شمار زیادی دستگاه‌های ارتباط شخصی و امثال آن و هدف قرار دادن منازل پر از جمعیت حتی زنان و کودکان و حملات گسترده به ده‌ها روستا و شهر در جنوب و البقاع قرار دارند.

دفتر آیت الله سیستانی در ادامه می افزاید در این حملات که منجر به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از نیروهای مقاوم قهرمان و سایر غیرنظامیان بی‌گناه و مهاجرت ده‌ها هزار نفر از ساکنان از منازلشان شده است، مرجعیت عالی دینی، همبستگی خود را با عزیزان لبنانی بزرگوار اعلام می‌کند و در این رنج بزرگ با آنها همدردی می‌کند.

این بیانیه در ادامه می افزاید که مرجعیت عالیقدر دینی، دست تضرع به سوی خداوند متعال و قدیر بالا می‌برند تا آنها را حمایت و حفاظت کند و شر اشرار و کید فاجران را از آنها دفع کند.

آیت الله العظمی سیستانی خواستار رحمت و رضوان برای شهدای ابرار و شفای عاجل برای مجروحان شد.

مرجع عالیقدر شیعیان ضمن درخواست انجام هرگونه تلاش ممکن برای توقف حملات وحشیانه پی در پی و حفاظت از ملت لبنان از آثار ویرانگر این حملات، از مومنان خواست به کاهش رنج ملت لبنان و تامین نیازهای بشردوستانه آنها مبادرت کنند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد