دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی/رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل نیز استعفا می‌کند

کد خبر: 1314511

شبکه تلویزیونی کان رژیم اسرائیل گزارش داد که «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل ماه دسامبر آینده از سمت خود استعفا خواهد داد.

دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی/رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل نیز استعفا می‌کند

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی- از عالی‌ترین مقام نظامی ارتش- احتمالاً اواخر دسامبر آینده از سمت خود استعفا بدهد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «هرتزی هلیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم احتمالاً اواخر دسامبر آینده استعفا خواهد داد.

منبع مذکور اشاره کرد هلیوی زمان استعفای خود را به پایان تحقیقات در مورد حمله هفتم اکتبر و آماده شدن برای جنگ در جبهه شمال ربط داده است.

امروز (پنجشنبه) همچنین «عوزی لیوی» فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و «یوسی شاریئل» فرمانده واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ ارتش رژیم اشغالگر از سمت خود استعفا دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اعلام استعفای «عوزی لیوی» فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری گزارش داد این سومین استعفا در میان نیروهای پلیس تنها طی یک ماه اخیر است.

در همین رابطه، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت «یوسی شاریئل» فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش صهیونیستی استعفای خود را تقدیم «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم کرده است.

این روزنامه عبری نوشت: فرمانده یگان ۸۲۰۰ شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در استعفانامه خود اعلام کرده که به سبب شکست اطلاعاتی در هفتم اکتبر و بعد از آن، از سمت خود استعفا می‌دهد.

مُهره‌ای با گاف‌های امنیتی؛فرمانده یگان ۸۲۰۰ اسرائیل استعفامی‌دهد

رسانه‌های عبری زبان از قصد و نیت فرمانده یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی برای استعفا از سمت خود خبر دادند.

 به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یوسی شارییل فرمانده یگان جاسوسی موسوم به ۸۲۰۰ که پیشتر شک و تردیدهایی در خصوص زنده بودن وی بعد از حمله گسترده حزب الله لبنان وجود داشت قصد دارد استعفا دهد.

بر اساس این گزارش، شارییل به رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده که قصد دارد از سمت خود استعفا دهد.

هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

پیش از این روزنامه الاخبار در خصوص شارییل نوشته بود: این مرد ۲ گاف امنیتی بزرگ از خود نشان داد؛ نخست آنکه در خصوص شناسایی عملیات طوفان الاقصی شکست خورد و دوم پروتکل‌های امنیتی در خصوص پنهان نگه داشتن شخصیت خود را زیر پا گذاشته و هویت واقعی اش را در فضای مجازی بعد از شش ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی فاش کرد./مهر

دومینوی استعفاهای نظامیان صهیونیست ادامه دارد

بعد از استعفای فرمانده یگان جاسوسی ارتش اسرائیل، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل نیز به دنبال استعفاست.

شبکه تلویزیونی کان رژیم اسرائیل امروز پنجشنبه گزارش داد که «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ماه دسامبر آینده از سمت خود استعفا خواهد کرد.

امروز همچنین سرتیپ «یوسی شارئل»، فرمانده یگان 8200 در بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اسرائیل استعفای خود را به «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم تحویل داد و رسما استعفا کرد.

این چندمین بار است که نظامیان رژیم اسرائیل به دلیل ناکامی و شکست‌های خود در قبل از عملیات طوفان الاقصی و نیز بعد از آن، از سمت خود استعفا می‌کنند.

با این حال، استعفای نظامیان رژیم اسرائیل صرفا به دلیل عملکرد خودشان نیست بلکه به دلیل اختلافات آن‌ها با رهبران و تصمیم گیران سیاسی این رژیم و در رأس آن‌ها، بنیامیان نتانیاهو است. هم‌اکنون نتانیاهو و وزیر جنگ او دچار اختلافات شده‌اند.

اخیرا رون به یاشای، خبرنگار مسایل نظامی روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی مفصل فاش کرد افسران عالی‌رتبه ارتش اسرائیل با متهم کردن بنیامین نتانیاهو ووزرای کابینه‌اش به عدم تصمیم گیری در رابطه جلوگیری با افزایش تنش در کرانه باختری تهدید کردند در صورت ادامه این روند استعفا خواهند کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد