ترامپ: این بهترین مناظره من بود!

کد خبر: 1314134

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا مدعی شده است که اولین مناظره‌ای که با کامالا هریس داشته، بهترین مناظره او بوده است.

ترامپ: این بهترین مناظره من بود!

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دونالد ترامپ امروز (چهارشنبه) در حالیکه سالن مناظره را ترک می‌کرد مدعی شد که بهترین مناظره را داشته است.

طبق گزارش سی ان ان، ترامپ در این خصوص گفت «این بهترین مناظره من بود».

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طرح ممنوعیت ملی سقط جنین را امضا خواهد کرد، گفت «کاری که باید انجام دهید این است که آن (مناظره) را چک کنید. پاسخ کاملی درباره سقط جنین ارائه دادم و عالی عمل کردم و من کشور را گردهم آوردم».

هریس در اولین مناظره انتخاباتی خود سیاست‌های ترامپ را به چالش کشید و یکی از این موارد موضوع سقط جنین بود.

هریس از سیاست ترامپ در حمایت ازممنوعیت سقط جنین انتقاد کرد که ترامپ پاسخ داد که «ممنوعیت ملی سقط جنین را» امضا نمی‌کند و گفت «خب او دوباره سمت این موضوع رفت. این یک دروغ است. من چنین ممنوعیتی را امضا نمی‌کنم و دلیلی هم برای امضای چنین ممنوعیتی وجود ندارد زیرا ما به آنچه همه می‌خواستند رسیده‌ایم. به هرحال این موضوع اهمیتی ندارد و به ایالات واگذار شده است».

ترامپ همچنین مدعی شد که دموکرات‌ها افراطی بوده و اجازه سقط جنین در ماه هشتم و نهم بارداری را می‌دهند.

ترامپ با این‌حال از عملکرد مجریان شبکه «ای بی سی نیوز» که میزبان مناظره بامداد امروز بودند، را مورد انتقاد قرار داد گفت که «خیلی غیرمنصف» بودند.

وی در این زمینه گفت «فکر می‌کنم مجریان بسیار غیرمنصف بودند اما اساساً سه به یک (دو مجری و کامالا هریس در مقابل ترامپ) بود». 

ترامپ همچنین گفت که درباره برگزاری یک مناظره دیگر با هریس فکر خواهد کرد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد