حمله سنگین حزب الله/شلیک موشک ضدزره از لبنان

کد خبر: 1314016

منابع لبنانی از حمله سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی به دنبال تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان خبر دادند.

حمله سنگین حزب الله/شلیک موشک ضدزره از لبنان

به نقل از النشره، منابع لبنانی از افزایش آمار زخمی شدگان حمله رژیم صهیونیستی به نبطیه لبنان خبر دادند.

مرکز فوریت‌های پزشکی وابسته به وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه جویا در نبطیه ۹ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک رشاف نیز خبر داد.

همزمان منابع خبری از موج جدید حمله موشکی حزب الله به الجلیل غربی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای ۳۰ انفجار در الجلیل غربی اشاره کردند.

خبرنگار الجزیره از شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل علیا نیز خبر داد.

رسانه‌های صهیونیست از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت المطله در شمال خبر دادند.

شلیک ده‌ها موشک حزب‌الله و قطع برق در شمال فلسطین اشغالی​

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان و قطع برق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که دستکم 45 موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این موشکها به مناطق مختلف از جمله میرون که پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در آن واقع است، شلیک شده است.

برق مناطقی در شمال فلسطین قطع شد

منابع عبری از قطع جریان برق در مناطق صهیونیست نشین «میرون و صفصوفه» در پی اصابت موشکهایی از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی و شلیک راکت های ضد زره از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه ها ساعاتی پیش از شنیده شدن صدای 30 انفجار در منطقه اشغالی الجلیل الغربی در پی شلیک موشک از جنوب لبنان خبر  داده بودند.

منابع عبری گزارش داده بودند که آژیر خطر در مناطق صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی از جمله میرون که پایگاه نظامی اشغالگران در آن قرار دارد، به صدا درآمده است.

حزب الله در بیانیه ای از هدف قرار دادن پایگاه رویسات العلم ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات مستمر اشغالگران علیه مردم نوار غزه و جنوب لبنان خبر داده بود.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، مقر فرماندهی و استقرار نظامیان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه جبل نیریا را با دهها راکت کاتیوشا هدف قرار داده اند.

بلایی که پهپاد حزب‌الله بر سر ده‌ها هزار صهیونیست آورد

خبرنگار یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از بلایی که پهپاد حزب‌الله لبنان بر سر ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست آورد سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، پرواز ۱۵ دقیقه‌ای پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی بدون هرگونه مزاحمتی و برخورد آن به هدف با بازتاب در رسانه‌های رژیم صهیونیستی روبرو شد.

خبرنگار روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: هنگامی که سرت را به سوی آسمان شمال بالا می‌بری و پهپادی را می‌بینی، ممکن است یک پهپاد هجومی حزب‌الله باشد که در حال طی‌کردن مسیر خود برای انفجار روی یک هدف نظامی است.

وی افزود: امروز یک پهپاد از آسمان «روش بینا» گذر کرد و تا زمانی که به هدف اصابت نکرد از حرکت باز نایستاد. این پهپاد در راه خود به سوی این هدف ده‌ها هزار شهرک‌نشین را روانه پناهگاه‌ها کرد.

رسانه‌های دیگر رژیم صهیونیستی نیز ضمن اشاره به پرواز آزادانه ۱۵ دقیقه‌ای پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز الجلیل علیا اعلام کردند که این پهپاد پس از طی‌کردن مسیر ۲۰ کیلومتری به منطقه اشغالی «عمیعاد» در اطراف دریاچه طبریا رسیده و به هدف خود اصابت کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد