مدودف: تحریم های ضدروسی «تحریم هایی همیشگی» هستند

کد خبر: 1313210

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد هیچ رییس جمهوری در آمریکا به دنبال لغو تحریم های ضد روسی نیست.

مدودف: تحریم های ضدروسی «تحریم هایی همیشگی» هستند

به گزارش تاس، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به ادعای «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر این که تحریم ها و محدودیت ها علیه روسیه به ضرر آمریکا و به ویژه «دلار» است، در کانال تلگرامی خود نوشت: ترامپ در صورت پیروز شدن در انتخابات هرگز این محدودیت ها را حذف نخواهد کرد.

مدودف تصریح کرد که برای یک فرد جمهوری خواه همچون ترامپ ضرر تحریم ها و حذف دلار از معاملات تجاری مسکو به حدی مهم نیست که باعث شود او به دنبال حذف این تحریم ها و ایجاد یک انقلاب در رویکرد خود باشد.

وی همچنین افزود: در مورد «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات نیز شرایط به همین شکل است و نمی توان بیش از این از او انتظار داشت چرا که او بی تجربه است.

مدودف تاکید کرد که تحریم های ضدروسی «تحریم هایی همیشگی» هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای دِ نیو رپابلیک، ترامپ پنجشنبه شب (به وقت محلی) زمانیکه در باشگاه اقتصادی نیویورک برای تشریح سیاست‌های اقتصادی خود روی صحنه رفت، در پاسخ به پرسش رادگین کوهن رئیس ارشد شرکت حقوقی سولیوان و کرامول درباره امکان تقویت یا اصلاح برنامه‌های تحریمی ایالات متحده به ویژه علیه روسیه، گفت: در حال حاضر ما با موضوع تحریم‌ها مشکل داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه او هم در دوران حضورش در کاخ سفید از اهرم تحریم‌ها استفاده می‌کرد، افزود: اما من پس از اعمال قدرتمندانه تحریم‌ها بر علیه کشورهایی که سزاوار آن بودند، به سرعت آن تحریم‌ها را لغو می‌کردم زیرا تداوم تحریم‌ها در نهایت باعث خواهد شد که سلطه دلار بر اقتصاد جهانی را از دست بدهیم و با از دست دادن سلطه دلار به یک کشور جهان سومی تبدیل خواهیم شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد