حمله راکتی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

کد خبر: 1311678

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از ظهر امروز، تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در اطراف شهرک اشغالی «کفریوفال» را با راکت هدف قرار داده و راکت‌ها مستقیما به اهداف اصابت کرده است.

حمله راکتی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

حزب الله از حمله راکتی به نظامیان رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله از حمله راکتی به نظامیان رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. حزب الله لبنان عصر امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از ظهر امروز، تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در اطراف شهرک اشغالی «کفریوفال» را با راکت هدف قرار داده و راکت‌ها مستقیما به اهداف اصابت کرده است.

بعد از اعلام این خبر، رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن مجدد آژیرهای هشدار در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله اعلام کرد که این عملیات نیز همانند عملیات‌های پیشین این جنبش در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در واکنش به حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان بوده است.

حزب الله لبنان این هفته یکشنبه (روز اربعین) با ده‌ها موشک و راکت شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و همزمان چند پهپاد طی عملیات تلافی‌جویانه در واکنش به شهادت فؤاد محسن، از فرماندهان ارشد این جنبش، به یکی از مهمترین پایگاه‌های رژیم اسرائیل در نزدیکی تل‌اویو فرستاد./تسنیم

کشته و زخمی‌شدن نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

منابع عبری از وقوع «حادثه امنیتی سخت» برای نظامیان ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در اردوگاه نور شمس در طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش ایسنا، یک بمب قوی امروز در اردوگاه نور شمس در میان گروهی از نیروهای پیاده دشمن اسرائیل منفجر شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند تیم‌های ستاره سرخ داود برای امدادرسانی به نظامیان اشغالگر خود را به این اردوگاه رسانده‌اند.

شاهدان عینی می‌گویند پس از انفجار بمب در میان نظامیان اسرائیلی، مبارزان مقاومت صهیونیست‌ها را به گلوله بستند.

به گفته شاهدان عینی، حدود ۱۰ نظامی ارتش رژیم اشغالگر در این کمین کشته و یا زخمی شدند.

گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس اعلام کرد در راستای پاسخ به ترور شهید ابوشجاع فرمانده این گردان‌ها، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر را در کمینی سخت گرفتار کرده و یک بمب قوی را در میان آن‌ها در محور المنشیه منفجر کرده سپس آن‌ها را به گلوله بسته است که در این عملیات شماری از نظامیان اشغالگر به طور قطع کشته و یا زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد