الحوثی: اسرائیل به «جنایت قرن» ادامه می‌دهد

کد خبر: 1308869

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در آغاز سخنرانی هفتگی خود اظهار داشت: دشمن اسرائیلی ۳۱۴ روز است که به «جنایت قرن« و نسل‌کشی ملت فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهد.

الحوثی: اسرائیل به «جنایت قرن» ادامه می‌دهد

رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را «جنایت قرن» توصیف کرد و بر ضرورت مقابله با این جنایات تاکید کرد.

به نقل از شبکه المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در آغاز سخنرانی هفتگی خود اظهار داشت: دشمن اسرائیلی ۳۱۴ روز است که به «جنایت قرن« و نسل‌کشی ملت فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهد.

وی گفت: کشتار مدرسه «التابعین» فجیع‌ترین جنایت دشمن در هفته گذشته بود که نمازگزاران را با سه بمب آمریکایی هدف قرار داد.

الحوثی افزود: دشمن در این قتل عام حرمت نماز و مکان نماز را زیر پا گذاشت و عمدا نمازگزاران را کشت.

وی درباره عملیات‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز گفت: مجاهدان در نوار غزه با صبر، فداکاری و شجاعت بی‌نظیری به وظیفه جهادی خود ادامه می‌دهند و پایداری آنها نشان دهنده ناکامی و ناامیدی شدید دشمن است و گردان های القسام در یازدهمین ماه تجاوز، در سطح وسیع، مؤثر و تأثیرگذار بر دشمن ضربه وارد می‌کنند.

الحوثی اضافه کرد: حمایت از غزه از تمام جبهه‌های پشتیبانی ادامه دارد. پاسخ به دشمن در راه است و تصمیم قاطع است و هرگز لغو نخواهد شد و این یک تعهد اخلاقی، انسانی و اعتقادی است. پاسخ، تعهدی صادقانه است و برای بازدارندگی دشمن ضروری است. آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا با گام‌های سیاسی، از جمله صحبت از گفت‌وگو و مذاکره و هشدار، این پاسخ را مهار کنند و مانع آن شوند. حتی حضور ناوهای نیروی دریایی آمریکا و استقرار جنگنده‌ها در پایگاه‌های آمریکا در کشورهای عربی نمی‌تواند تصمیم پاسخگویی به رژیم اشغالگر را لغو کند.

وی تاکید کرد: پاسخ به رژیم اشغالگر یک تصمیم راهبردی و یک ضرورت واقعی برای بازدارندگی دشمن جنایتکار از ارتکاب جنایت است. هر تلاشی برای مهار پاسخ محکوم به شکست است و تصمیم همه جبهه‌ها در این باره قطعی است. رهبر انصارالله یمن درباره تاخیر در پاسخ به رژیم صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد: تأخیر در پاسخ در چارچوب یک زمینه عملی قرار می‌گیرد و هدف از آن دردناک شدن پاسخ برای دشمن است. تأخیر در پاسخ تأثیر عملی بر دشمن دارد و رژیم اشغالگر را دچار ترس و وحشت کرده است. وی در این باره ادامه داد: ترس و نگرانی شدیدی از پاسخ حزب‌الله در صهیونیست‌ها شکل گرفته است و پیش‌بینی آنها این است که پاسخ دردناک و تأثیرگذار باشد.

رهبر انصارالله یمن درباره پاسخ به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر بندری الحدیده نیز تاکید کرد: پاسخ به حمله اسرائیل به الحدیده قطعی خواهد بود و راه، تجهیزات و تاکتیک‌های خاص خود را دارد. وی درباره حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به خاک یمن نیز گفت: حملات خصمانه آمریکا در هفته جاری شامل ۱۰ حمله بود که هشت مورد آن در الحدیده و ۲ مورد در حجه و صنعا بود. رهبر انصارالله یمن ادامه داد: تا زمانی که تجاوزات به ملت فلسطین و محاصره آنها ادامه دارد، ما به عملیات نظامی خود به عنوان یک مأموریت مقدس جهادی ادامه خواهیم داد. آمریکا، اسرائیل، انگلیس و منافقین می‌خواهند عملیات نظامی ما را متوقف کنند و برای این کار به ملت ما فشار می‌آورند، اما این موضع ما تضعیف نخواهد شد و ملت یمن با وفاداری و استواری خود از موضع ایمان به حمایت از فلسطین می‌پردازند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد