حمله پهپادی حزب الله به مرکز نظامی لیمان

کد خبر: 1307496

حزب الله در راستای تداوم حملات کوبنده خود به مقر نظامیان رژیم صهیونیستی با پهپاد یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

حمله پهپادی حزب الله به مرکز نظامی لیمان

به نقل از المنار، حملات کوبنده حزب الله همچنان ادامه دارد و پس از اینکه حزب الله طی ساعت گذشته چند مرکز تجمع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و کریات شمونا را با موشک به آتش کشیده بود، یک مرکز نظامی مهم دیگر اشغالگران را با پهپاد هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز و تروری که دشمن صهیونیست در شهرک‌های حناویه و الناقوره انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه مقر فرماندهی گردان ساحلی جمعی تیپ غربی در لیمان را هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه خود اعلام کرد که حمله دقیق انجام شده و به طور قطع تلفاتی به همراه داشته است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به ترورها و حملات دشمن صهیونیست به ویژه به الناقوره و حناویه، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ در پادگان کریات شمونا را با موشک فلق هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگر خود اعلام کرد: در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی و منازل به ویژه در کفرکلا و عیتا الشعب رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه ساختمانی را که اشغالگران در کریات شمونا مستقر بودند با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همچنین حزب الله لبنان با موشک مرکز نظامی السماقه در بلندی های کفرشوبا را هدف قرار داد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد