عضو حماس: یحیی السنوار با «اجماع» انتخاب شد

کد خبر: 1306930

عضو ارشد حماس با بیان اینکه رئیس جدید دفتر سیاسی حماس با اجماع انتخاب شد، اعلام کرد ترتیباتی وجود دارد که انجام خواهد شد.

عضو حماس: یحیی السنوار با «اجماع» انتخاب شد

«اسامه حمدان» عضو ارشد حماس پس از انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان جانشین شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس گفت السنوار با اجماع انتخاب شد و این نشان می‌دهد که جنبش حماس از ماهیت مرحله جاری آگاه است.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، حمدان با بیان اینکه مذاکرات (آتش‌بس غزه) توسط رهبری انجام شد و السنوار همیشه حضور داشت و او از مذاکرات دور نبود، گفت صحبت از نتیجه این مذاکرات زود است و همان تیم مذاکره کننده دوره شهید هنیه در دوره السنوار و تحت نظارت او به مذاکرات ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد برخی ترتیبات وجود دارد که پس از انتخاب السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس انجام خواهد شد.

حماس به طور رسمی اعلام کرد یحیی السنوار، رهبر شاخه نظامی حماس در نوار غزه، جانشین شهید اسماعیل هنیه شد./ایسنا

انتخاب سنوار به عنوان رهبر جدید سیاسی حماس پیامی قوی را به اسرائیل می‌فرستد

یک مقام ارشد حماس به خبرگزاری فرانسه گفت که انتخاب یحیی السنوار به عنوان رهبر جدید سیاسی حماس، «پیام قوی مقاومت» را به رژیم صهیونیستی می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، این مقام که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت: این انتخاب پیام قوی‌ای به اشغالگران می‌دهد و آن این است که حماس به مسیر مقاومت خود ادامه می‌دهد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی فعلی حماس در غزه جایگزین شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی شهید این جنبش شد.

اسماعیل هنیه بامداد دهم مرداد توسط رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد