انتقاد لیبرمن از نتانیاهو / به هیچ سیاستمداری اعتماد نکنید

کد خبر: 1306810

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم و سیاست های کابینه حاکم گفت که وی راهبرد فراگیر ندارد.

انتقاد لیبرمن از نتانیاهو / به هیچ سیاستمداری اعتماد نکنید

به گزارش خبرگزاری سما، «آویگدور لیبرمن» افزود که نتانیاهو نمی‌داند چگونه جنگ را پایان دهد، بنابراین تعلل می‌کند و زمان می‌گیرد. او نمی داند چگونه چارچوب‌های شفاف را که صهیونیست‌ها را به ساحل امن می‌رساند، ترسیم کند.

وی ادامه داد: مساله شگفت‌آور دیگر این است که نتانیاهو راهبرد فراگیری ندارد.

رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» تاکید کرد: کابینه حاکم حق بقا ندارد، در حالی که وقتی توپخانه‌ها به صدا درمی آیند، همه از تحرک نظامی آن حمایت می‌کنند.

این مقام صهیونیست اضافه کرد: به هیچ سیاستمداری اعتماد نکنید حتی به آویگدور لیبرمن!

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی گزارش دادند که «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل به اتهام دعوت به تحصن و اعتصاب و براندازی کابینه نتانیاهو، مورد بازجویی پلیس رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

لیبرمن امروز هم در اظهاراتی دیگر با اشاره به انتظاری که صهیونیست‌ها برای پاسخ انتقامجویانه ایران می‌کشند، گفت: آنها در طول روز از «اوج تنش و ضرورت هوشیاری» سخن می‌گویند.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی افزود: این وضعیت در عمل دستاوردی برای ایرانی‌ها، حزب الله لبنان و بقیه (به زعم لیبرمن) محور شر (محور مقاومت) است.

این اظهارات در حالی بیان می شود که پیش از این نیز سه مقام صهیونیست اعلام کردند که به خاطر نوع رفتار «بنیامین نتانیاهو» در برخورد با موضوع آزادسازی اسرا، در داخل و خارج سرزمین های اشغالی نیز از وی نا امید شده اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی شنبه گذشته با انتشار محتوای سخنان علنی و محرمانه مسئولان این رژیم، از میزان شکاف میان نتانیاهو و ارتش پرده برداشتند.

در طول چهار هفته گذشته، سه مقام اسرائیلی مرتبط با مذاکرات، نسبت به سیاست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نابود کردن فرصت های دستیابی به توافق ابراز نگرانی کردند.

یکی از این مقامات روز یکشنبه گذشته در گفت وگو با خبرگزاری رویترز گفت: احساس می کنیم که نخست وزیر از تصمیم گیری جدی برای انجام توافق خودداری می کند و تمام تلاش خود را در این موضوع بکار نمی گیرد.

این انتقادات در حالی است که برخی هم پیمانان تندروی نتانیاهو در ائتلاف حاکم، به وی درباره پذیرش هرگونه توافقی که پیش از شکست مقاومت فلسطین، منجر به توقف جنگ شود، هشدار داده اند.

با وجود اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که همه تلاش های خود را برای آزادی اسیران این رژیم بکار بسته، اما برخی مسئولان و اعضای کابینه، او را به سنگ اندازی در مسیر توافق متهم می کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد