حمله حزب‌الله با موشک «برکان» /انهدام ۳ تانک و ۲ نفربر اسرائیل در نوار غزه

کد خبر: 1306809

همزمان با درگیری های جاری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و انهدام ۳ دستگاه تانک و ۲ دستگاه نفربر زرهی این رژیم، حزب الله لبنان نیز یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی با موشک سنگین «برکان» هدف قرار داد.

حمله حزب‌الله با موشک «برکان» /انهدام ۳ تانک و ۲ نفربر اسرائیل در نوار غزه

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در خبری اعلام کرد که نظامیان این رژیم در شرق شهر «رفح» با گلوله «آرپی جی» رزمندگان مقاومت فلسطین هدف قرار گرفتند.

برپی این حادثه، گذرگاه «کرم ابوسالم» در مرز نوار غزه و سرزمین اشغالی فلسطین بسته شد.

در همین حال خبرگزاری شهاب گزارش داد: گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این جنبش، یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیوینستی را هنگام یک کشیدن یک نفربر زرهی منهدم شده، هدف قرار داه اند.

این گردان هادر بیانیه ای دیگر از انهدام ۲ نفربرزرهی و ۲ دستگاه تانک مرکاوا با راکت های «الیاسین۱۰۵» و بمب ها و مین های دست ساز خبر داد.

براساس این بیانیه، بالگردهای رژیم صهیونیستی برای انتقال زخمی های این حملات در منطقه فرود آمدند.

هم اکنون درگیری ها در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد.

در جبهه نبرد لبنان نیز ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان کرد: در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، رزمندگان مقاومت با موشک «برکان» محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف پایگاه نظامی «برکه ریشا» را هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در جدیدترین آمار خود تلفات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه نوار غزه اذعان کرد: حداقل ۱۰ هزار نظامی طی ماه های طولانی جنگ غزه کشته یا زخمی شده اند.

این روزنامه همچنین اذعان کرد: هر ماه حدود هزار نظامی جدید به بخش توانبخشی در وزارت (جنگ) اضافه می شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بارها به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند.

این رسانه‌ها پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد