حملات جدید قسام به نظامیان صهیونیست از فاصله صفر

کد خبر: 1306600

قسام اعلام کرد که مبارزانش یک بولدوزر دیگر رژیم صهیونیستی را در شرق خان یونس هدف قرار داده اند.

حملات جدید قسام به نظامیان صهیونیست از فاصله صفر

به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی متشکل از ۹ نظامی از فاصله صفر در شرق خان یونس درگیر شده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

قسام همچنین اعلام کرد که یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک یاسین ۱۰۵ در منطقه الفراحین در شرق شهر خان یونس هدف قرار داده است.

دقایقی قبل نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بمب ضد نفر را در میان گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی در داخل ساختمانی در شرق منطقه الفراحین در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه منفجر کردند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

قسام تاکید کرد که درگیری‌ها با نیروهای اشغالگر در این منطقه در جنوب غزه همچنان ادامه دارد.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزانش دو بمب ضد نفر در منطقه زلاطه در شرق شهر رفح علیه نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها به کار بستند که بر اثر آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

گردان‌های المجاهدین نیز از عملیات مشترکی خبر داد که با کتائب شهدا الاقصی در شهرک نشین ریعیم انجام داده و این شهرک را موشکباران کرده است.

عملیات موفق القسام علیه نظامیان صهیونیست در جنوب غزه

نیروهای القسام گروهی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر را با موفقیت در جنوب نوار غزه با تسلیحات خود هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند یک بمب ضدنفر را در میان گروهی از نیروهای صهیونیستی که در داخل ساختمانی در شرق منطقه «الفراحین» واقع در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه سنگر گرفته بودند منفجر کنند.

القسام تاکید کرد: مجاهدان ما از نقطه صفر توانستند مستقیماً با نیروی پیاده نظام ۹ نفره صهیونیست‌ها در شرق منطقه فراحین درگیر شده و در میان آنها کشته یا زخمی برجای بگذارند. گردان‌های القسام همچنین افزود: یک بولدوزر نظامی را با گلوله یاسین ۱۰۵ در شرق منطقه الفراحین هدف قرار دادیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد: مجاهدان ما موفق شدند در صفوف نظامیان اسرائیلی چندین کشته و زخمی بر جای بگذارند و درگیری‌ها در منطقه الفراحین همچنان ادامه دارد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: ما با رگبار خمپاره‌های با کالیبر سنگین، سربازان و خودروهای مدرن دشمن را در محور پیشروی در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردیم.

گردان‌های القسام همچنین تاکید کرد: ۲ بمب را در میان نیروهای مهندسی در منطقه زلاطه منفجر کردیم و در میان آنها در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه کشته و زخمی برجای گذاشتیم.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و چهارمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد