شهادت ۲ شهروند لبنانی در حمله رژیم اسرائیل

کد خبر: 1306504

۲ شهروند لبنانی بر اثر حمله امروز دوشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور شهید شدند.

شهادت ۲ شهروند لبنانی در حمله رژیم اسرائیل

به گزارش خبرگزاری دولتی لبنان، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به مجاورت قبرستان روستای «میس الجبل» در جنوب لبنان حمله کردند که بر اثر آن، ۲ شهروند لبنانی شهید شدند.

در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب الله امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با تعدادی پهپادهای انتحاری به مقر جدید لشگر ۹۱ در پادگان «ایلیت» در شمال فلسطین اشغالی حمله هوایی کردند و محل تجمع و استقرار افسران و نظامیان رژیم صهیونیستی را بصورت مستقیم هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، در این حمله تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به حمله پهپادی مقاومت اسلامی لبنان اذعان کرد که یک افسر و یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار یک پهپاد حزب الله در شهرک «ایلیت» در منطقه الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی به شدت مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که نظامیان این رژیم در حال انجام بررسی محل مورد نظر هستند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد