جدیدترین آمار از نسل‌کشی اسرائیل

کد خبر: 1306438

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه، مدعی وجود مناطق امنی شده و پس از گسیل آوارگان فلسطینی به سمت این مناطق، بلافاصله اقدام به بمباران و کشتار آنان کرده است.

جدیدترین آمار از نسل‌کشی اسرائیل

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه امروز یکشنبه از دو کشتار دیگر در مناطق استقرار آوارگان فلسطینی در شهر غزه خبر داد که تا این لحظه، به شهادت 25 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شده است.

دفتر حماس آماری از جنایات رژیم صهیونیستی منتشر کرد و خبر داد: با احتساب این دو کشتار، ارتش اسرائیل از آغاز جنگ، 172 مرکز استقرار هزاران آواره را هدف قرار داده است که از این تعداد، 152 عدد، مدارسی هستند که آوارگان در آن مستقر بوده‌اند.

حماس با اشاره به اینکه بیش از هزار و 40 نفر در این مدارس، به شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: «نکته جالب توجه اینکه ارتش اسرائیل، عمدتا آوارگان حاضر در داخل مدارس را بمباران می‌کند و مراکز تجمعی را هدف قرار می‌دهد که مدعی امن بودن این مراکز است».

این نهاد فلسطینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، بر اساس یک طرح هدفمند برای بر جا گذاشتن بیشترین کشته، دست به این اقدامات می‌زند، خاطر نشان کرد: اسرائیل همچنان بیمارستانها و سیستم بهداشت و درمان را به صورت کلی نابود کرده و عدم ورود سوخت هم اوضاع انسانی و بهداشتی را فاجعه‌بار ساخته است».

در همین رابطه، سخنگوی سازمان دفاع مدنی غزه به الجزیره گفت: اشغالگران به معنای واقعی کلمه، جنایت و کشتار در دو مدرسه النصر و حسن السلامه در شهر غزه مرتکب شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت در غزه بسیار دشوار و فاجعه‌بار است، گفت: 80 درصد از شهدا و مجروحان، کودکان هستند هیچ مکان امنی در شهر غزه وجود ندارد و اشغالگران می‌خواهند به فلسطینی‌ها این پیام را برسانند که باید از غزه خارج شوند./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد