سرگردانی 150 هزار اسرائیلی به دلیل لغو پروازها

کد خبر: 1306434

رسانه‌های رژیم صهیونستی خبر دادند که حدود 150 هزار اسرائیلی در خارج از سرزمین‌های اشغالی، به دلیل لغو پروازهای خطوط هوایی به تل‌آویو، سرگردان هستند.

سرگردانی 150 هزار اسرائیلی به دلیل لغو پروازها

شبکه 12 اسرائیل خبر داد که حدود 150 هزار اسرائیلی در خارج از سرزمین‌های اشغالی، به دلیل لغو پروازهای خطوط هوایی به تل‌آویو، سرگردان هستند.

 تشدید تنش اسرائیل و حزب‌الله، 15 شرکت هواپیمایی بین‌المللی را مجبور کرده که پروازهای خود را به مقصد تل‌آویو لغو کنند.

همزمان با اوج گرفتن تنش در غرب آسیا پس از شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران توسط عوامل رژیم اسرائیل، دولت‌های مختلف جهان به شهروندان خود توصیه کردند که فورا لبنان و اسرائیل را ترک کنند./فارس

سرگردانی 4000 اسرائیلی در فرودگاه‌ها و هتل‌های جهان

با لغو پروازها به تل آویو به دلیل احتمال حمله به اسرائیل، مسافران اسرائیلی در خارج سرگردان شده‌اند.

حدود 4000 اسرائیلی به دلیل تعلیق پروازهای بین‌المللی به تل آویو در بحبوحه افزایش تنش‌های مرزی بین حزب الله و این رژیم در خارج از اسرائیل سرگردان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، حدود 4000 مسافر در خارج گیر افتاده‌اند و با وزارت خارجه برای بازگشت به اسرائیل در تماس هستند.

بر اساس این گزارش، تشدید تنش اسرائیل و حزب‌الله، 15 شرکت هواپیمایی بین‌المللی را مجبور کرده که پروازهای خود را به مقصد تل‌آویو لغو کنند.

همزمان با اوج گرفتن تنش در غرب آسیا پس از شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران توسط عوامل رژیم اسرائیل، دولت‌های مختلف جهان به شهروندان خود توصیه کردند که فورا لبنان و اسرائیل را ترک کنند.

وزیر امور خارجه نیوزیلند به نیوزیلندی‌ها لبنان توصیه کرد با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه فورا این منطقه را ترک کنند.

«وینستون پیترز» وزیر امور خارجه نیوزیلند در پستی در شبکه‌ اجتماعی ایکس گفت:«دولت نیوزلند از نیوزلندی‌ها در لبنان می‌خواهد این کشور را ترک کنند.ما همچنین به نیوزلندی‌ها در اسرائیل توصیه می‌کنیم نسبت به ادامه اقامت خود در اسرائیل تصمیم بگیرند.»

آمریکا هم از شهروندان خواسته است که لبنان را با «هر بلیط موجود» ترک کنند. وزیر خارجه انگلیس نیز به شهروندان خود در لبنان هشدار داد که فوراً این کشور را ترک کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد