کشته و زخمی شدن دهها صهیونیست در حمله کوبنده حزب‌الله

کد خبر: 1304685

منابع خبری از تلفات سنگین اشغالگران صهیونیست در حمله تلافی جویانه گسترده حزب الله به جولان اشغالی خبر دادند.

کشته و زخمی شدن دهها صهیونیست در حمله کوبنده حزب‌الله

در حالی که برخی منابع از هلاکت دستکم 6 صهیونیست و زخمی شدن 5 نفر  دیگر که حال آنها هم وخیم است، در پی حملات پهپادی حزب الله به شهرک مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه خبر داده اند، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با انکار کشته شدن صهیونیستها اعلام کرد که 11 نفر در این حملات زخمی شده اند که حال 6 نفر از آنها ناامیدکننده(واژه فریبنده ای که رسانه ها و موسسات رسمی رژیم صهیونیستی برای تلفات خود به کار می برند) و حال 5 نفر دیگر وخیم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در آمار جدیدی از افزایش کشته های این حمله گسترده به 14 نفر و تعداد مجروحان به دهها نفر خبر داده اند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیتسی از به صدا در آمدن مجدد آژیر رعب(خطر) در عمق شمال فلسطین اشغالی از ترس نفوذ پهپادهای حزب  الله خبر داده اند.

حزب  الله همچنین در بیانیه ای  اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، آشیانه توپخانه رژیم صهیونیستی را در  الزاعوره با دهها راکت کاتیوشا درهم کوبیدند.

در بیانیه دیگر حزب  الله آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم جنوب لبنان و منازل آنها که آخرین آن حمله به شهرک کفرکلا بود، پادگان رامیم مقر نظامیان تیپ گولانی را با موشک برکان هدف قرار دادند.

هشدار «هدهد» حزب‌الله به نتانیاهو و آمریکا:حماقت نکنید/تسنیم

حمله موشکی سنگین از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی

منابع رسانه‌ای از حمله موشکی سنگین به شمال سرزمین‌های اشغالی از سمت جنوب لبنان خبر می‌دهند.

به نقل از المیادین، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که حمله موشکی سنگینی از سمت جنوب لبنان به سوی مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی انجام شده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که بیش از ۵۰ موشک از جنوب لبنان به سوی منطقه اشغالی اصبع الجلیل شلیک شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در پی این حمله موشکی سنگین بخش‌هایی از شمال سرزمین‌های اشغالی به آتش کشیده شده است.

این رسانه‌ها از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «المناره» و «کریات شمونه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی همچنین از به‌گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در شهرک صهیونیست‌نشین «کفار سالد» در شمال سرزمین‌های اشغالی و برخورد چندین موشک با آن خبر دادند.

کمی‌پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که سامانه‌های جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی صهیونیستی «المناره» و نظامیان صهیونیست حاضر در اطراف این سامانه‌ها را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد