اسموتریچ: تنها با حکومت نظامی می‌توان غزه را اشغال کرد

کد خبر: 1299984

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد در مقابل اقدام یکجانبه هر کشوری در به شناختن کشور فلسطین، ما یک شهرک جدید یهودی خواهیم ساخت.

اسموتریچ: تنها با حکومت نظامی می‌توان غزه را اشغال کرد

«بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تنها حکومت نظامی در غزه امکان اشغال و کنترل این باریکه را فراهم می‌کند و از بازگشت حماس جلوگیری می‌کند.»

این وزیر افراطی کابینه نتانیاهو اظهار داشت: «در مقابل اقدام یکجانبه هر کشوری در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، ما یک شهرک جدید یهودی خواهیم ساخت.»

وی گفت: «توافق با حزب‌الله ارزش کاغذی که به روی آن نوشته می‌شود را هم ندارد.»

اسموتریچ تصریح کرد: «اگر تصمیم به جنگ و از بین بردن توانایی حزب‌الله را به تعویق بیندازیم، متحمل هزینه سنگین و هزاران کشته خواهیم شد.»

سخنان این وزیر تندور اسرائیلی در حالی است که فرماندهان ارتش این رژیم تاکنون بارها نسبت به خطر گسترش جنگ و درگیری همه‌جانبه با حزب‌الله لبنان هشدار داده‌اند.

وزارت خارجه ارمنستان اول تیرماه در بیانیه‌ای تصریح کرد ایروان کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

پیش از ارمنستان نیز سه کشور اروپایی اسپانیا، اسلوونی و ایرلند در واکنش به جنایات اسرائیل در نوار غزه، کشور فلسطین را به رسمیت شناخته بودند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت پیشتر اعلام کرده بود اسموتریچ برای ساقط کردن تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش می‌کند این درحالی است که دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای تضعیف و سرنگونی تشکیلات خودگردان به دلیل اقدامات اسموتریچ هشدار داده‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها