حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1299621

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 به نقل از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما تجهیزات جاسوسی دشمن در پایگاه «مسکاو عام» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب‌الله اعلام کرد که در این حمله، اهداف مورد نظر به صورت دقیق و مستقیم مورد اصابت قرار گرفتند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره گزارش دادند: در نتیجه پرتاب موشک از خاک لبنان، آتش‌سوزی در منطقه «الجلیل علیا» رخ داده است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها