اخبار جنگ غزه | آمار هولناک از جنایات اشغالگران پس از «۲۴۵»روز جنگ

کد خبر: 1295545

دویست و چهل و پنج روز از جنگ و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشتاردسته جمعی و نسل کشی در این منطقه می گذرد، آمار هولناک منتشر شده از این جنگ، اوج جنایات جنگی و ضد بشری اشغالگران را نشان می دهد.

اخبار جنگ غزه | آمار هولناک از جنایات اشغالگران پس از «۲۴۵»روز جنگ

دویست و چهل و پنج روز از جنگ و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشتاردسته جمعی و نسل کشی در این منطقه می گذرد، آمار هولناک منتشر شده از این جنگ، اوج جنایات جنگی و ضد بشری اشغالگران را نشان می دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آمار هولناک از جنگ مستمر رژیم صهیونیستی برای نسل‌کشی و کشتار دسته جمعی مردم غزه به این شرح است:

ارتش رژیم اشغالگر طی این مدت، سه هزار و 276 مورد کشتار دسته جمعی مرتکب شده است.

طی این مدت، 46 هزار و 731 نفر شهید و مفقود شده اند که آمار مفقودان، 10 هزار نفر اعلام شده است.

از ابتدای جنگ تاکنون، 15 هزار و 517 کودک شهید شدند، 33 کودک بر اثر گرسنگی به شهادت رسیدند. 10 هزار و 279 زن، 498 امدادرسان و 147 خبرنگار شهید شدند. آمار مجروحان هم به 83 هزار و 530 نفر رسیده که 70 درصد آنها کودک و زن هستند.

اشغالگران طی این مدت، 7 گور دسته جمعی در داخل بیمارستانهایی که اشغال کردند، حفر کردند به طوری که تاکنون 520 شهید در این گورهای دسته جمعی دفن شده اند.

صهیونیستها طی این مدت، 150 مرکز اسکان آوارگان را هدف قرار دادند.

در جنایات مستمر رژیم صهیونیستی، 17 هزار کودک پدر و مادر یا یکی از آنها را از دست داده و یتیم شده اند.

بر اساس این گزارش آماری، 3500 کودک به سبب سوء تغذیه و کمبود غذا در معرض مرگ قرار دارند.

این گزارش حاکی است که 11 هزار مجروح نیاز به درمان در خارج از غزه دارند. 10 هزار بیمار سرطانی هم با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و به درمان نیاز دارند.

دیگر آمار رعب آور از جنگ و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار  غزه به این شرح است:

مبتلا شدن یک میلیون و 477 هزار نفر از مردم به بیماریهای واگیردار به سبب آوارگی مستمر

نبود خدمات رسانی بهداشتی، 60 هزار زن باردار را در معرض خطر قرار داده است.

به سبب ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود دارو به نوار غزه، 350 هزار بیمار که دچار بیماریهای مزمن هستند، در معرض خطر قرار دارند.

در خلال جنگ نسل کشی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته، پنج هزار نفر از ساکنان نوار غزه بازداشت شده و در زندانهای اشغالگران به سر می برند.

آوارگی دو میلیون نفر در نوار غزه، بازداشت 310 نفر از اعضای کادر درمان در حملات صهیونیستها، بازداشت 20 خبرنگار، تخریب 192 ساختمان دولتی در بمباران مستمر،تخریب کامل 110 مدرسه و دانشگاه، تخریب جزئی 319 مدرس و دانشگاه، تخریب کامل 604 مسجد، تخریب جزئی 200 مسجد، تخریب سه کلیسا، تخریب کامل 138 هزار و 300 واحد مسکونی، تخریب جزئی 453 هزار واحد مسکونی از دیگر آمار رعب آور جنایات مستمر صهیونیستها است.

اشغالگران طی این مدت، 79 هزار تُن مواد منفجره و بمب بر سر مردم غزه ریخته اند.

طی این مدت از جنگ، 33 بیمارستان و 55 مرکز بهداشت به سبب حملات سنگین اشغالگران از مدار خدمت رسانی خارج شده است.

اشغالگران طی این مدت از جنگ، 160 مرکز بهداشت و 131 آمبولانس را هدف قرار داده اند و 206 مرکز باستانی و میراث فرهنگی نوار غزه را ویران کرده اند.

این گزارش آماری حاکی است که تاکنون 33 میلیارد دلار خسارت مستقیم در نتیجه این جنگ تمام عیار صهیونیستها به نوار غزه وارد شده است که این آمار اولیه است./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها