وزیر خارجه عربستان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

کد خبر: 1292293

وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه، شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه وی را به مقام معظم رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

وزیر خارجه عربستان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی در  تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه، شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه وی را به مقام معظم رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

 فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی در تماس تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت پادشاه و ولیعهد دولت و ملت عربستان را به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان ایشان به مقام معظم رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از ارسال پیام‌های تسلیت پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی و ابراز همدردی وزیر خارجه عربستان، به ابتکار و درایت رهبران دو کشور در احیای روابط دوجانبه و تلاش‌های مشترک شهید دکتر امیر عبداللهیان و فیصل بن فرحان در تحکیم و توسعه مناسبات اشاره و ابراز امیدواری کرد که همکاری متقابل دو کشور دستاوردهای مطلوبی برای امنیت و ثبات منطقه به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها