اعزام ۲ هواپیما، بالگرد و ۵۰ نیروی امداد از روسیه

کد خبر: 1292064

دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه در گفت‌وگو با معاون‌اول رئیس‌جمهور: با دستور پوتین تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

اعزام ۲ هواپیما، بالگرد و ۵۰ نیروی امداد از روسیه

دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در تماس مجدد با معاون اول رئیس جمهور گفت: جلسه فوق العاده رئیس جمهور این کشور با حضور مقامات عالی دولتی روسیه و سفیر ایران برگزار شد و آقای پوتین ضمن ابراز سلام و همدلی به رهبری معظم و ملت بزرگ ایران‌؛ آرزوی سلامت برای آیت الله رئیسی و هیئت همراهشان دارد.

ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بامداد دوشنبه در تماس مجدد با آقای مخبر گفت: با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

وی افزود: صبح امروز (دوشنبه) نیز دو فروند بالگرد روسی از ارمنستان عازم تبریز خواهند شد.

لویتین تاکید کرد: دولت روسیه و شخص آقای پوتین نگران وضعیت سلامت آقای دکتر رئیسی و هیئت همراهشان است و سلام و احترام و همدلی صمیمانه خود را در این ساعات به رهبری و ملت بزرگ ایران اعلام می‌دارد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از حمایت‌های شخص رئیس جمهور روسیه و دولت این کشور تصریح کرد: امیدواریم به زودی اخبار خوب و امید بخشی به شما و دوستداران ایران درپی این حادثه ناگوار داشته باشیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها