تظاهرات صهیونیستها در مقابل کنست

کد خبر: 1282798

شهرک نشینان صهیونیست دوشنبه شب در مقابل کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس تجمع کرده و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شدند.

تظاهرات صهیونیستها در مقابل کنست

شهرک نشینان صهیونیست دوشنبه شب در مقابل کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس تجمع کرده و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شدند.

به نقل از شبکه الجزیره، تظاهرکنندگان صهیبونیست همچنین به نحوه اداره جنگ کابینه این رژیم علیه نوار غزه اعتراض کردند.

صبح امروز دوشنبه نیز هزاران شهرک نشین در مقابل مقرهای کابینه رژیم صهیونیستی در شهر قدس تحصن کرده و خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه از طریق قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از چادر زدن شمار زیادی از شهرک نشینان در شهر قدس در همین راستا خبر دادند.

صبح امروز همچنین شماری از شهرک نشینان جلوی خانه رئیس حزب حریدی شاس رژیم صهیونیستی تجمع کرده و همین خواسته ها را تکرار کردند.

یکشنبه شب نیز هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو مقابل کنست تظاهرات کردند و خواستار برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات شدند.

یائیر لاپید رهبر جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز که در این تظاهرات حضور پیدا کرده بود در سخنانی در حاشیه این تظاهرات گفت: نتانیاهو تنها به یک چیز فکر می‌کند و آن کرسی نخست وزیری است.

لاپید افزود: انتخابات دولت را فلج نخواهد کرد، چرا که دولت نتانیاهو همین الان هم فلج و از هم فروپاشیده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پلیس شماری از تظاهرات کنندگان را بازداشت کرد.

این تظاهرات سپس به خشونت کشیده شد و نیروهای پلیس تل آویو به معترضان حمله کردند.

شهرهای مختلف سرزمین های اشغالی بویژه در طول هفته ای گذشته شاهد تظاهرات شهرک نشینان و خانواده های اسیران صهیونیست علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و تاکید بر لزوم کناره گیری او از قدرت و برگزاری انتخابات زودهنگام بوده است.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، بنیامین نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها